کاترین شکدم

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: استکبار طی 43 سال گذشته ضربه‌های زیادی را انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی به ویژه سپاه خورده و به همین خاطر تمام تلاش خود را برای تخریب و فضاسازی علیه سپاه به کار گرفته است

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فضاسازی علیه تعدادی از مقامات کشورمان و به ویژه مقامات سپاه توسط رسانه‌های بیگانه به دنبال سفر یک خانم یهودی به نام کاترین شکدم به ایران گفت: استکبار به خاطر ضرباتی که از انقلاب اسلامی خورده همواره به دنبال تخریب این انقلاب مردمی و نهادهای انقلابی و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

چرا انگلیسی‌ها پروژه «کاترین شکدم» را سوزاندند؟ 

وی افزود: کاترین شکدم یک بهانه برای فضاسازی علیه مقامات سپاه است؛ چراکه دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اگر از طریق نظامی و اقتصادی نمی‌توانند کاری کنند، از طریق رسانه‌ای بتوانند به اهداف شوم خود در تخریب انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی کشورمان بپردازند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: امروز دیگر اخبار رسانه‌های معاند در کشور ما شنونده و مخاطب چندانی ندارد و مردم دیگر ارزشی برای گفته‌های آنها قائل نیستند؛ چراکه روز به روز دروغ‌های این رسانه‌ها برملا می‌شود و درواقع تشت رسوایی آنها به زمینه افتاده است.

نقدعلی خاطرنشان کرد: در عرصه بین‌الملل نیز به ویژه در ماه‌های اخیر آن هژمونی قبلی استکبار فروریخته و مردم دنیا چهره کریه اسکتبار را دیده‌اند و دیگر اعتمادی به صحبت‌ها و اظهارات رسانه‌ای آنها ندارند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که اخبار و اطلاعات دروغ این رسانه‌های استکباری از سوی افرادی از بین خود آنها تکلیف می‌شود و درواقع خودشان، خودشان را رسوا می‌کنند.

به دنبال سفر یک خانم یهودی به نام کاترین شکدم به ایران که عنوان کرده بود مسلمان شده و پس از بازگشت از ایران این موضوع را تکذیب کرد، رسانه‌های معاند به فضاسازی علیه مقامات کشورمان  و به ویژه مقامات سپاه پرداختند و اتهاماتی را در ارتباط با این خانم متوجه آنها ساختند که کاترین شکدم در مصاحبه اخیرش با شبکه بی‌بی‌سی تمام این اتهامات را تکذیب کرد و گفت بنده نه از کسی پول گرفته‌ام و نه با کسی ارتباط داشتم و نه جاسوس رژیم صهیونیستی بوده‌ام، بلکه به عنوان یک شهروند به ایران سفر کرده بودم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    2 0
    خخخ باشه شما بگو درد نداشت
  • مجید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    اصل نیت دشمن نفوذ بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس