کد خبر 1349989
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مشخصات گوشی گلکسی M51 سامسونگ+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش مشرق، گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ به دلیل استفاده از باتری حجیم و نمایشگر عالی AMOLED، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است؛ به طوری که باتری هفت هزار میلی‌آمپر ساعتی آن شارژدهی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی گلکسی سامسونگM۵۱

ضخامت گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ ۹.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۳ گرم است، بدنه این محصول مانند دیگر دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ ساختار پلاستیکی دارد. پنل پشتی دستگاه با لبه‌های خمیده آن به خوبی در دست جای می‌گیرد ولی پوشش براق آن به راحتی آثار انگشت و چربی را جذب می‌کند. کلیدهای کنترل صدا و پاور در لبه سمت راست فریم گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ قرار دارند، شکاف مربوط به سیم‌کارت و کارت حافظه گوشی نیز در لبه سمت چپ به چشم می‌خورد. لبه بالایی فریم نیز میزبان روزنه میکروفون است، دریچه اسپیکر، روزنه میکروفون مکالمه، درگاه USB ۲.۰ Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در لبه پایینی محصول تعبیه شده است. کلید پاور گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ نقش حسگر اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند عملکرد این حسگر بسیار سریع، دقیق و قابل اتکا است.

مشخصات گوشی گلکسی M۵۱ +عکس

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی گلکسی سامسونگ M۵۱

گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ است. حداکثر روشنایی این نمایشگر در حالت دستی و خودکار به ترتیب به ۵۲۸ و ۷۶۰ نیت می‌رسد. گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ مانند اغلب گوشی‌های سامسونگ، دو پروفایل رنگی Natural و Vivid را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ از اسپیکر استریو استفاده نشده است، صدای تولیدی اسپیکر تک‌کاناله به کار رفته در لبه پایینی محصول نیز در زمینه بلندی و شفافیت صدا در سطح متوسطی قرار دارد.

دوربین گوشی گلکسی سامسونگM۵۱

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ از لنز IMX۶۸۲ سونی استفاده می‌کند؛ این لنز عریض ۲۶ میلی‌متری با دیافراگم f/۱.۸ از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین فوق عریض آن نیز از حسگر S۵K۳L۶ سامسونگ و لنز ۱۲۳ درجه‌ای با دیافراگم f/۲.۲ بهره می‌برد؛ این دوربین به فوکوس خودکار یا لرزش‌گیر اپتیکال مجهز نشده است. گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ از دو حسگر پنج مگاپیکسلی GC۵۰۳۵ برای عکاسی ماکرو و سنجش‌عمق در عکس‌های پرتره کمک می‌گیرد، هر دو حسگر دارای لنزهایی با دیافراگم f/۲.۴ است. گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX۶۱۶ سونی بهره می‌برد.

سخت‌افزار گوشی گلکسی سامسونگ M۵۱

گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ به تراشه هشت نانومتری اسنپدراگون ۷۳۰G کوالکام مجهز شده است، این تراشه نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون ۷۳۰ با فرکانس بیشتر GPU و ماژول Wi-Fi بهینه شده است. اسنپدراگون ۷۳۰G از ترکیب دو هسته قدرتمند Kryo ۴۷۰ Gold مبتنی بر Cortex-A۷۶ با فرکانس بیشینه ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته کم مصرف Kryo ۴۷۰ Silver مبتنی بر Cortex-A۵۵ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به عنوان CPU استفاده می‌کند. این تراشه برای پردازش‌های گرافیکی به ماژول Adreno ۶۱۸ با فرکانس ۵۷۵ مگاهرتز اتکا دارد. گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ در دو نسخه با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR۴X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی گلکسی M۵۱ +عکس

نرم‌افزار گوشی گلکسی سامسونگ M۵۱

گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI Core ۳.۱ به فروش می‌رسد، این نسخه از رابط کاربری سامسونگ تفاوت قابل توجهی با نسخه عادی ندارد. گوشی ذکر شده بخش گوگل دیسکاور را در صفحه هوم خود ندارد و اپلیکیشن SmartThings Find نیز در این دستگاه در دسترس نیست. شرکت سازنده اعلام کرده است که گوشی گلکسی M۵۱ تا چهار سال به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

باتری گوشی گلکسی سامسونگM۵۱

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ با استفاده از یک باتری حجیم هفت هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این باتری با توجه به تراشه کم‌مصرف و نمایشگر Full HD، شارژدهی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. شرکت سامسونگ میان‌رده باتری‌محور خود را با شارژر سریع ۲۵ واتی به فروش می‌رساند این شارژر قادر است باتری حجیم گوشی را ظرف ۱۱۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

مشخصات گوشی گلکسی M۵۱ +عکس

مزایای گوشی گلکسی سامسونگM۵۱

  • شارژدهی
  • نمایشگر OLED
  • دوربین‌
  • شارژر سریع ۲۵ واتی

معایب گوشی گلکسی سامسونگM۵۱

  • ضخامت و وزن
  • تراشه
  • پشتیبانی نکردن از شبکه ۵G
  • اسپیکر تک‌کاناله

قیمت گوشی گلکسی سامسونگ M۵۱

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی گلکسی M۵۱ سامسونگ به دلیل تنوع در حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی و همچنین تنوع رنگ بین ۹ میلیون و ۲۹ هزار تومان تا ۱۱ میلیون تومان متغیر است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    چه فایده؟ راحت که از جیب بیرون نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس