بهره برداری از تولید نسل جدید واکسن برکت با قابلیت شکست سویه امیکرون + فیلم

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: از وقتی سویه امیکرون وارد کشور شد تا وقتی واکسن تولید شد ۲۹ روز طول کشید.

به گزارش مشرق، عارف نوروزی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از فاز نهایی بزرگترین کارخانه تولید واکسن غرب آسیا و تولید ۶۰ میلیون دز واکسن برکت که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنا بر رسالت خطیر اجتماعی خود از بدو بروز بیماری کرونا مجموعه‌ای را با محوریت و مدیریت و هدایت دکتر مخبر راه‌اندازی کرد.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی در لحظات و روزهای دشوار پای کار بود و از مشکلات نبود ماسک تا کمبود دارو و … را با مجاهدات‌های فراوان رفع کرد، تلاش و کوشش عزیزان این مجموعه و اقدامات گسترده را آنها را نمی‌توان توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

واکسن پاستوکووک در برابر امیکرون موثر است

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه در هر صحنه‌ای هستیم باید کار را به اتمام برسانیم، تصریح کرد: نهایتاً در زمینه واکسن کار آغاز شد وقتی خبر مربوط به موفقیت واکسن در ایران منتشر شد، آمریکا و دشمنان از هیچ کوششی برای جلوگیری از نقل و انتقال پول و ممانعت از ورود دارو به کشور و مواد اولیه دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید:

افول امیکرون به وضوح دیده می‌شود

وی با بیان اینکه با تکیه به جوانان نخبه و مسئولان فداکار در ستاد فرمان امام (ره) به موفقیت رسیدیم و رفتار دشمنان خللی در کار ما ایجاد نکرد، خاطرنشان کرد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که ۶۰ میلیون دز واکسن تولید شد.

نوروزی با بیان اینکه دشمنان تا توانستند کارشکنی کردند تا نتوانیم واکسن را در زمان‌بندی مشخص به دست مردم برسانیم، گفت: با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و بی‌رحمی دشمنان را در جای جای دنیا عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید:

دلیل ابتلای دوباره به امیکرون چیست؟

وی بیان کرد: بحث حقوق بشر برای دشمنان شوخی است، آنان برای شکست ما از هیچ کوششی فروگذار نکردند اما به یاری خدا و تلاش همکاران به هدفمان رسیدیم.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: از وقتی سویه امیکرون وارد کشور شد تا وقتی واکسن تولید شد ۲۹ روز طول کشید.

ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ میلیون دز واکسن برکت ایجاد شد

نوروزی خاطرنشان کرد: امروز کشور ظرفیت آن را دارد تا در مقابل هر ویروسی مقابله کند و این امکان را داریم که ماهانه ۳۰ میلیون و سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون واکسن تولید کنیم.

وی با بیان اینکه توان آن را داریم تا به کشورهای هدف صادرات انجام شود، گفت: فعالیت‌های دیگر دارویی را نیز به صورت گسترده انجام می‌دهیم اما دشمن نمی‌تواند تحمل کند و به توطئه‌های خود علیه ایران ادامه می‌دهد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: در این دو سال با تلاش و همت همکاران توفیقات بزرگی کسب کردند و نتایج و دستاوردهای بزرگی از جمله اولین تولید کنند ه داروی ضدکرونای رمدسیویر در ایران، داخلی‌سازی دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، تولید انواع کیت تشخیص کرونا و… را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت واکسن ایرانی «ضداُمیکرون»

وی تصریح کرد: در مدت ۲۳ روز توانستیم بزرگترین کارخانه تولید ماسک در غرب کشور را با ظرفیت تولید روزانه ۵ میلیون ماسک راه‌اندازی کنیم.

نوروزی تصریح کرد: امسال با تولید ۶۵ دارو جدید داخلی‌سازی شد و با تولید مواد اولیه دارویی ۲۰۵ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی برای کشور به دست آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: تولید ۶ آنزیم مورد تحریم و اتمام کارخانه واکسن ضد سرطان دهانه رحم از دیگر اقدامات ستاد فرمان امام (ره) در گروه دارویی برکت اجرا شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متذکر شد: حتی یک ریال از انتفاع تولید دارو را برای غیر فعالیت‌های سلامت هزینه نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    5 0
    واکسن کرونایی که هیچ ایمنی نداده واکسن کرونایی که سرشار از عوارض هست
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    4 0
    در مستند طراحی کووید که شبکه سه پخش کرد و در تلوبیون نیز هست میگفت که ویروس کرونا توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس و دکتر فائوچی و بنیاد راکفلر و پنتاگون و چین به صورت دست ساز درست شد و سه ماه قبل از شروع در ووهان چین برنامه ریزیها انجام و هماهنگ شد اون وقت دکتر مردانی و دکتر مرندی و وزیر بهداشت مو به مو نظرات و دستورات دکتر فائوچی که خودش جزو سازندگان این ویروس هستند رو ملاک عمل قرار میدن یعنی دبلیو اچ او و دکتر فائوچی خودشون ویروس رو به جون مردم می‌اندازند خودشون برای مردم پروتکل میزارند و خودشون واکسن میسازند و مسئولان وزارت بهداشت پروتکل‌ها و واکسن رو از خود ویروس سازها میگیرند و با اجبار و بدون پذیرش هر گونه مسئولیتی در قبال عوارض واکسن مردم رو مجبور به زدن واکسن‌های اضطراری که هیچکس مسئولیت اونو نمی‌پذیره میکنند خیلی از کشورها که کاری به پروتکلهای دبلیو اچ او ندارند آمار مبتلایان و فوتیها بسیار پایین هست و خیلی از کشورهای اروپایی و بقیه واکسن اجباری و ماسک اجباری رو لغو کردند تو ایران از اونها هم متعصبتر شدتد و به شدت به مردم فشار میارند که واکسن بزنید تا از حقوق خدادایتان بتوانید استفاده کنید
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 1
    با چمدون سفیر ساختید
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
      0 0
      سوختی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس