تحریم روسیه فرصتی برای رشد تجارت ایران است

عضو کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران گفت: تحریم‌های غرب علیه روسیه فرصتی مهم برای توسعه روابط تجاری با این کشور است.

به گزارش مشرق، «جمشید نفر» اظهار داشت: هر حادثه‌ای که در جهان رخ دهد فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای دیگر کشورها به همراه خواهد داشت که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: بدون شک اجماع جهانی برای تحریم روسیه تهدید برای این کشور است، اما می‌تواند فرصتی برای افزایش صادرات ایران فراهم کند.

عضو کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: این یک فرصت استثنایی است که می‌تواند با توسعه روابط تجاری برای ایران رشد اقتصادی به همراه داشته باشد و کشور را در شرایط جدید صادرات و واردات قرار دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    به شرطیکه پولشو با یورو یا دلار بگیریم.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    الان وقت صید مروارید هست .اگر قدر بدانیمپ
  • سروش IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    اصلا ایران باید نفت و گاز را به همین صورت که هست بگذارد باشد تا غرب هم بیشتر تحت فشار قرار گیرد و افزایش تولید نداشته باشه باید به جای نفت صادرات غیر نفتی به روسیه را شدت بخشید و از فرصت پیش آمده بهترین بهره را برد عرضه گم نفت باعث افزایش قیمت آن می شود و هم برای ایران مناسب است و هم برای روسیه پس دور افزایش تولید نفت و گاز را باید خط کشید.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    عمده صادرات روسيه گندم نفت وگاز فلزات كمياب است كه چين خريدارهمه انها است پس روسيه تحريم نميشود ولى درعوض طين كندم اكراين ونفت خاورميانه را نمى خرد وايران زيرساخت صادرات گازبه غرب راتاكنون فراهم نكرده ونفتى كه روى دستش مانده است ندارد فقط توليدات اروپاتوان رقابت خودرا بارقبا ازدستخواهدداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس