کد خبر 1348953
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
بارش باران سیل‌آسا در فارس

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: برای امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد بارندگی هستیم. شدت بارش‌ها در چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شرق و جنوب لرستان، نوار شرقی و شمال خوزستان خواهد بود. ضمن اینکه فردا سه شنبه در نیمه شرقی کشور بخش‌هایی از جنوب کشور، دامنه‌های زاگرس، شمال غرب و بخش‌های جنوبی البرز بارش‌ها ادامه دارد. از اواخر وقت روز سه شنبه این سامانه بارشی از مرزهای شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

ببینید:

عکس/ یک روز برفی در دیواندره

وی ادامه داد: اما این نوید را به هموطنان بدهیم که از بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارندگی در آن نقاط از کشورمان خواهد شد. همچنین باید به وزش بادهای شدیدی اشاره کنم که امروز در خوزستان، شمال بوشهر، نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، غرب کرمان و جنوب یزد اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک در برخی نقاط بشود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: فردا سه شنبه در نیمه شمالی فارس، جنوب اصفهان، کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی افزایش سرعت باد و خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت. امروز قسمت‌های غربی خلیج فارس مواج خواهد بود. دریای خزر هم امروز مواج خواهد بود. برای فردا آب‌های خلیج فارس مواج خواهد شد. برای فردا هم آب‌های خلیج فارس مواج خواهد بود.

رفیعی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران امروز در بعضی ساعت‌ها بارش باران را خواهد داشت. برای فردا هم تهران بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید را خواهد داشت. امروز صبح در ایستگاه مهرآباد کمینه دمای هوا به هفت درجه سانتیگراد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 بلوار احمدآباد مشهد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    2 0
    خوش به حال همه جای ایران غیر مشهد چون مشهد با بارندگی قهر است و تا بی حجابی در مشهد موج فوق مکزیکی بزند همین آش و همین کاسس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس