کد خبر 1347007
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در استان قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، به گفته منابع خبری در جنوب سوریه و در استان «قنیطره» صدای چندین انفجار شدید منطقه را لرزانده و موجب هراس مردم شده است.

به گفته این منابع، احتمال دارد این انفجارها به دلیل حمله هوایی رژیم صهیونیستی باشد که هر از گاهی با نقض حریم هوایی و تمامیت ارضی و حاکمیت سوریه صورت می‌گیرد. رسانه‌های غیر رسمی همچنین مدعی شده‌اند که یک مرکز رصد و جمع‌آوری اطلاعات هدف قرار گرفته شده است.

 رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در اطراف دمشق یا جنوب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهد. در این راستا نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند که رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

دولت سوریه نیز بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی این رژیم از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند.

در این راستا «فیصل مقداد» وزیطر خارجه سوریه امروز در جریان سخنرانی مجازی خود در کنفرانس خلع سلاح ژنو با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت که رژیم اسرائیل همچنان به بی‌ثبات کردن منطقه ادامه می‌دهد. وزیر خارجه سوریه در عین حال هشدر داد: «تجاوزهای اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس