از قلعه نویی- منصوریان تا نکونام - فکری/اوج رقابت مربیان استقلالی

هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در حالی امروز برگزار می شود که در این هفته اوج رقابت مربیان استقلالی را با یکدیگر شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر امروز با انجام ۸ بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌های امروز استقلال و پرسپولیس به مصاف نساجی و مس رفسنجان می‌روند.

یکی از ویژگی‌های هفته بیستم، بالا گرفتن رقابت مستقیم مربیان استقلالی در این هفته است و تقریباً تمام مربیان استقلالی لیگ امروز به مصاف هم می‌روند.

در جایی که استقلال با فرهاد مجیدی در مشهد مقابل نساجی می‌رود که هدایت آن با ساکت الهامی و دستیاری شاهرخ بیانی است، در مسجد سلیمان نفت این شهر میزبان آلومینیوم اراک است تا در شهر اولین‌ها شاهد جدال محمود فکری و رسول خطیبی باشیم. نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در ۷ بازی گذشته خود شکست‌های سریالی را دریافت کرده است. آلومینیوم هم شرایط مناسبی ندارد و از آخرین پیروزی این تیم در این فصل ۱۰ هفته می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

ماموریت سخت مجیدی؛ کاری که قلعه‌نویی و یحیی از پسش بر نیامدند

همچنین امروز هوادار میزبان فولاد است تا در این دیدار هم رقابت رضا عنایتی و جواد نکونام را شاهد باشیم و این بازی در حالی برگزار می‌شود که فولاد با ۲۸ امتیاز در رده هفتم و هوادار با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

در حساس‌ترین جدال بین مربیان استقلالی در هفته بیستم، امروز گل گهر در سیرجان از صنعت نفت پذیرایی می‌کند تا شاهد رقابت امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان باشیم.

دو تیم در حالی امروز مقابل هم به میدان می‌روند که عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشتند و با ۲۹ و ۲۷ امتیاز در رده‌های ششم و هشتم جدول قرار دارند.

گل گهر در نیم فصل دوم ۲ پیروزی و ۳ مساوی به دست آورده و صنعت نفت صاحب ۳ پیروزی و ۲ نتیجه مساوی شده است. از آخرین شکست صنعت نفت ۶ و از آخرین شکست گل گهر ۹ بازی می‌گذرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس