افزایش تخریب منازل فلسطینی‎ها از سوی رژیم صهیونیستی

تخریب منازل فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی در دوره ریاست جمهوری افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سرعت تخریب املاک فلسطینیان در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی در زمان ریاست جمهوری «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، بسیار سریع در جریان است.

به گزارش «اینترسپت»، بر اساس داده‌های دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، از زمان آغاز به کار بایدن در کاخ سفید تاکنون، رژیم صهیونیستی هزار منزل متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دو صحنه از ناامیدی در فلسطین و اوکراین+عکس

۱۳ ماه پس از روی کار آمدن بایدن، بیش از هزار و ۳۰۰ فلسطینی که بیشتر آن‌ها کودک هستند، به دلیل تخریب خانه هایشان از سوی رژیم صهیونیستی، آواره شده‎اند.

به گفته «دایانا بوتو»، وکیل و محقق فلسطینی-کانادایی در مؤسسه «تفاهم خاورمیانه»، «نفتالی بنت»، این تخریب‌ها را به عنوان نمایشی از قدرت افزایش می‌دهد.

کارشناسان می‌گویند سرعت فزاینده تخریب منازل فلسطینی‎ها از سوی رژیم صهیونیستی نتیجه مستقیم امتناع بایدن از فشار بر «بنت» بر سر حقوق فلسطینیان است.

در سال ۲۰۲۱، تخریب‌های اجباری رژیم صهیونیستی از سازه‌های متعلق به فلسطینی‌ها به ۹۰۷ مورد افزایش یافت - دومین سطح بالای تخریب منازل فلسطینیان در تاریخ؛ بیشترین میزان تخریب حدود هزار و ۹۴ مورد و در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما»، رئیس جمهور اسبق آمریکا، در سال ۲۰۱۶ انجام شده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، رژیم صهیونیستی ۱۴۵ سازه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده و این امر بایدن و «بنت» را در مسیری برای یک رکورد دیگر قرار داده است.

این افزایش به احیای ترورهای وقیحانه در تشدید سریع توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی و پاکسازی قومی در کرانه باختری اشغالی می‌پیوندد.

در حالی که دولت بایدن در سال گذشته درخواست‌های عمومی برای توقف تخریب‌ها را مطرح کرد، اما از اعمال فشار معنادار بر رژیم صهیونیستی خودداری می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    آقا این که عیبی نداره ، یکم از اخبار اوکراین بگو فقط تا گریه کنیم، اینها که چشماشون سبز و آبی نیست!!!!
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    نوش جون روسوفیلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس