کد خبر 1345288
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
استقلال پرسپولیس

در حالی که مدیرعامل فرابورس ایران برای واگذاری استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس ۵ شرط و مانع اعلام کرد، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت در صورتی که واگذاری سرخابی‌ها اتفاق نیفتد، استعفا می‌دهم.

به گزارش مشرق، حسین قربان‌زاده شب گذشته در بخشی از سخنان خود در نشست هم‌اندیشی که با حضور مدیرعامل و پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک برگزار شد، با تاکید بر این که «راهی که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شده، بی‌بازگشت است»، گفت: من شرمنده آقایانی هستم که بسیار در سازمان خصوصی‌سازی مزاحم‌شان شدم تا این راه به ۱۵ اسفند ختم شود.

بیشتر بخوانید:

نظر سازمان خصوصی‌سازی درباره ساختمان استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این که در وزارت اقتصاد و دارایی به شدت پیگیر واگذاری این دو باشگاه بودم، تصریح کرد: من از ریش گرو گذاشتن به تهدیدی رسیدم که اعلام کردم در صورتی که این اتفاق نیفتد، استعفا می‌دهم.

این گزارش می‌افزاید: با وجود تاکید حسین قربان‌زاده به عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه آینده(۱۵ اسفند) و اعلام این که در صورتی که این اتفاق نیفتد، استعفا خواهد داد، هنوز ساعاتی از پایان جلسه دیشب و صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی‌سازی نگذشته بود که میثم فدایی مدیرعامل فرابورس ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: هیات مدیره فرابورس با هدف حمایت زا انجام اصلاحات بنیادین در راهبری، ارتقای شفافیت و بهبود حاکمیت شرکتی باشگاه های پرسپولیس و استقلال و باتوجه به وظایف قانونی درخصوص حفاظت از سرمایه آحاد سرمایه گذاران، جلسه تشکیل داده و مصوب کرد پس از رفع شروط پنج گانه، درج نماد انجام شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال و پرسپولیس عرضه اولیه نمی‌شوند

حالا باید منتظر ماند و دید فرابورس ایران از شروط و موانع خود برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کوتاه خواهد آمد؟ یا این که این رئیس سازمان خصوصی‌سازی است که به قول خود عمل می‌کند و استعفا می‌دهد؟!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    سرخ آبیها را درست قیمت گذاری کنید تا بعد به بورس بازان بهانه ای برای کمک نباشد و پول بی زبان پخش نشود تا گمک به رشد تورم شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس