کد خبر 1344708
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
کاخ سفید نمایه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود گفت که امیدوار است که حمله روسیه به اوکراین، چراغ سبزی برای ایران برای توسعه سلاح هسته‌ای نباشد.

به گزارش مشرق، سخنگوی کاخ سفید گفت که به نفع آمریکا نبوده که با روسیه جنگ کند و در نتیجه نیرویی به اوکراین اعزام نخواهد کرد.

ببینید:

فیلم/ بالا گرفتن جنگ شهری در اوکراین

فیلم/ انهدام واحد ضد هوایی ارتش اوکراین

فیلم/ آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیتی اوکراین

فیلم/ انهدام واحد ضد هوایی ارتش اوکراین

وی اضافه کرد: «تاثیر تحریم‌های بر نظام مالی و اقتصادی روسیه بسیار بزرگ خواهد بود».

بیشتر بخوانید:

‏اگر رئیس جمهور کمدین اوکراین الفبای سیاست را می دانست

ایران در نبرد میان اوکراین و روسیه کجا ایستاده است؟

آمریکا و انگلیس؛ همان همیشگی!

وضعیت اوکراین برای چه کسانی در ایران عبرت‌آموز است؟

سخنگوی کاخ سفید افزود: «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همچنان آماده دیدار با رئیس جمهور روسیه است اما هم اکنون زمان مناسبی برای آن نیست.

وی گفت: «نمی‌خواهیم به روسیه یا ملت آن آزاری برسانیم فقط می‌خواهیم به نظام و بخش مالی این کشور به دلیل اقدام‌های پوتین فشار بیاریم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    بهترین زمان برای غنی سازی نود درصد است
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    1 0
    بدبخت دلبستگان احمق به کدخدا
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      احسنت، واقعأ همینطوره !! من فکر کنم این سیاستمدارهای یانکی رو اگه ناموسشون روهم بخوای بگیری ازشون یه دو دو تا چهارتا میکنن اگه صرف داشت میگن ببر ، درگیر نشیم بهتره بعدأ یه نوشو میخریم !!!خخخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    در این بازی ، امریکا یک بازی برد برد دارد . یعنی هر نتیجه ای حاصل شود امریکا برنده است . روسیه اگر بتواند اوکراین را مدیریت کند ، بازی را نباخته است اما برنده هم نیست . اگر نتواند اوکراین را مدیریت کند بازنده می باشد . مردم اوکراین بازی باخت باخت دارند . هر نتیجه ای حاصل شود آنها بازنده این بازی هستند . جان و مال و زندگی مردم اوکراین هزینه و تلف شده است . خبیث ترین بازیگر این بازی ، حاکمان اوکراین هستند . حاکمان هر مملکتی باید با جمع بندی تهدیدهای داخلی و خارجی ، مدلی از تصمیم گیری و اداره کشور را اتخاذ کنند که منجر به ایجاد جنگ ها و تحریم های اقتصادی و رانت و دزدی ها نشود تا جان و مال و حق زندگی مردم قربانی و نابود شود و مردم مفلوک شوند .
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      آمریکا همیشه بازنده اگر باروسیه بجنگه نابود میشه
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    رئیس جمهور یهودی وخائن اوکراین به سرنوشت شاه خائن ایران محمد رضا شاه پهلوی مبتلا شده.پناهگاهی به جز اسرائیل نداره همون اسرائیلی که اوکراین را برای برهم زدن برجام سرچوب کرد که در اوکراین فتنه به پا کنه تا اتحاد امریکا وروسیه بر سربرجام بر هم بخوره وبرجام شکست بخوره وتحریمها بر ملت ایران برگرده. سزای خائن وخیانت به ملت ایران مرگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس