کد خبر 1344092
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
آزمون نمایه

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۴۲۸ هزار و ۵۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر نیز در این آزمون پذیرش می شوند.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش و مدیرکل روابط عمومی با بیان اینکه ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و فردا ۶ اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام است، گفت: تاکنون ۴۲۸ هزار و ۵۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و تعداد ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر نیز در این آزمون پذیرش می شوند.

بیشتر بخوانید:

استخدام ۳۴ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وی درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورگفت: نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در دو زمان جداگانه برگزار می شود، آزمون رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و آزمون استخدامی برای رشته های شغلی سایر دستگاه های اجرایی روز جمعه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

کریمیان خاطرنشان کرد: امسال داوطلبان استخدامی در زمان ثبت نام می توانند علاوه بر شغل محل و دستگاه اجرایی مورد تقاضا به عنوان انتخاب اصلی ، یک محل دیگر را به شرط یکسان بودن شغل (سهمیه ، جنسیت ، شرایط احراز و ...) به عنوان اولویت دوم در همان دستگاه انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مبنای اعلام نتیجه نهمین آزمون استخدامی،  اولویت اول انتخابی داوطلبان است و اولویت دوم صرفاً در مرحله تکمیل ظرفیت ( در صورت انجام) مدنظر قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس