کمیسیون تلفیق نباید مصوبات تورم‌زا به بودجه اضافه می‌کرد ​​​​​​​

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون تلفیق نباید مصوباتی داشته باشد که نتیجه‌ی آن ایجاد تورم و مشکلات معیشتی برای مردم باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به تذکر بودجه‌ای رهبر انقلاب به مجلس، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه نباید مصوبه‌ای داشته باشد که باعث افزایش سقف اعتبارات بودجه شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: مصوبات کمیسیون تلفیق نباید به گونه‌ای باشد که با خلق منابع درآمدی غیر واقعی و تعیین محل مصرف برای آن، کسری بودجه ایجاد کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: پیش‌بینی منابع درآمدی غیرواقعی و افزایش سقف بودجه باعث کسری در اعتبارات و در نتیجه ایجاد تورم و افزایش پایه پولی می‌شود و دود این اقدام به چشم مردم می‌رود.

موسوی خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق نباید مصوباتی داشته باشد که نتیجه‌ی آن ایجاد تورم و مشکلات معیشتی برای مردم باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید مصوبات مجلس در راستای تسهیل در امور اقتصادی و جاری کشور برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب پیرو نامه رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اعتراض به افزایش تکالیف بر بانک‌ها، تذکر بودجه‌ای به مجلس دادند.

موسوی اظهار داشت:  کمیسیون تلفیق باید مصوبات خود در مورد تسهیلات تکلیفی را اصلاح کند، علاوه بر این اگر مصوبات دیگر کمیسیون تلفیق نیز دارای ایراداتی است که منجر به ایجاد تورم و رشد پایه پولی می‌شود باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس