کد خبر 1343503
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
استقلال مشکل دفاع میانی ندارد

حتی در صورت غیبت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند مقابل فجر سپاسی که احتمال آن زیاد است، باز هم آبی پوشان مشکلی در قلب خط دفاعی شان ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امشب و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان فجر سپاسی است و آبی پوشان در حالی به این دیدار می‌روند که با ۴۴ امتیاز در پایان هفته هجدهم در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

موضوع مهمی که استقلال قبل از این دیدار با آن دست به گریبان شد، اعزام محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت سربازی بود و اینکه این دو بازیکن از این به بعد بتوانند آبی پوشان را همراهی کنند یا خیر. قطعاً از دست دادن دو بازیکن که ارکان دفاعی این تیم در بازی‌های گذشته بودند می‌تواند تبعات و پیامدهای ناخوشایندی برای آنها داشته باشد.

عارف غلامی دیگر مدافع میانی آبی پوشان که ۶ ماه گذشته را به دلیل جراحی روی زانو از دست داده بود، حالا و با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت به آمادگی کامل رسیده و در اردوی آبی پوشان حضور دارد تا حتی در صورت نهایی شدن غیبت مرادمند و یزدانی، یکی از مردان خط دفاعی تیمش در بازی امروز باشد.

غلامی با رسیدن به آمادگی آرمانی خیال فرهاد مجیدی را از قلب دفاعی تیمش راحتی کرد و می‌تواند در کنار دانشگر و چشمی ترکیبی جدید و ایمن را در قلب دفاعی آبی پوشان ایجاد کند.

دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و غلامی می‌تواند یکی از مردان ثابت استقلال در این بازی باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 2
    تيم دولتي راحت دو تاسرباز رو قهرمان ملي ميكنه!!! فاتحه اين فوتبال رو بايد خوند!
    • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      1 0
      داداش چی می زنی.رسما اعلام شد دو مدافع تیم استقلال سرباز هستند.برید جشن بگیرد که بهترین مدافعان لیگ ایران در دربی نیستند.بابا دمسعود نیست اما خوب لابی ها را دارد برای لنگی ها انجام میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس