تعامل پلیس و شهرداری تهران برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس و شهرداری تهران همکاری نزدیکی در اجرای مأموریت‌ها دارند، گفت: می طلبد از ظرفیت‌های شهرداری برای تسهیل در اجرای مأموریت‌های انتظامی بهره‌مند شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در دیدار با علیرضا زاکانی، شهردار تهران که در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امام خامنه ای عزیز، اظهار داشت: شهرداری و فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای وظیفه قرابت و نزدیکی با یکدیگر دارند چراکه هر دو نهاد با زندگی مردم مرتبط بوده و خدمتگزار آنان هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه در اجرای اموری نظیر حمل و نقل، زیستی و انتظام شهری، همکاری و مشارکت شهرداری را نیاز دارد، تصریح کرد: معیشت کارکنان انتظامی از اولویت های  اساسی است که در این راستا به خصوص در ساخت منازل سازمانی انتظار می رود شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های موجود در بسترسازی بهبود شرایط زندگی و معیشت کارکنان انتظامی کمک و خدماتی را برای تسهیل در اجرای ماموریت های انتظامی ارائه دهد.

وی با اشاره به خدمات شبانه روزی کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی به مردم در کلانشهر تهران، افزود: امروز شاهد خدمات گسترده انتظامی در جهت تامین امنیت مردم در این شهر هستیم و پلیس در حوزه های مختلفی نظیر ترافیک شهری، تامین نظم و امنیت مترو، پارک ها و تفرج گاه ها و سایر اماکن عمومی در حال خدمتگزاری به هموطنان بوده و مردم عزیز نیز قدرشناس خادمان در مجموعه انتظامی هستند.

*نظم بخشی و امنیت پایدار/ آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با فرماندهی انتظامی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرداری تهران صرفا نهادی خدمتگزار نیست بلکه جزو نهادهای اجتماعی به شمار می رود که در اجرای وظایف خود نیازمند هماهنگی و همکاری نزدیک با فرماندهی انتظامی است، عنوان داشت: هماهنگی و تعامل دوسویه با مجموعه فرماندهی انتظامی کشور باعث نظم بخشی و امنیت پایدار شهر خواهد بود.

این مقام مسئول از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با فرماندهی انتظامی خبر داد و گفت: شهرداری آمادگی دارد در طرح های ارتقاء معیشت کارکنان خدوم انتظامی همکاری کند.

وی اظهار داشت: شهرداری در انجام وظایف خود نیاز دارد تا مشارکت جمعی با نهادهای مرتبط و مردم داشته باشد که یکی از نهادهای همکار و مهم در این رابطه فرماندهی کل انتظامی کشور است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های بی شائبه و شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی، خاطر نشان کرد: هدف این است تا در آینده تهران را به عنوان شهری الگو معرفی شود که در این راستا یکی از کارهایی که اخیرا در شهر تهران توسط پلیس در حال انجام می باشد جمع آوری معتادان متجاهر بوده که این کار چهره کلانشهر تهران را تا حدودی تغییر می دهد و در مراحل بعدی نیاز است تا همین همکاری درخصوص کودکان خیابانی و متکدیان و ... نیز صورت پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس