کد خبر 1342927
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
اظهارات عجیب آگوئرو پس از بازنشستگی

ستاره سابق دنیای فوتبال پس از بازنشستگی از مستطیل سبز مدعی شد که دیگر فوتبال نگاه نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، سرخیو آگوئرو که چند ماه پیش به دلیل مشکل قلبی مجبور به خداحافظی از فوتبال شد ، ادعا کرد که هیچ مسابقه فوتبالی دیگر نخواهد دید.

ستاره سابق منچسترسیتی اظهار داشت:من خیلی دوست دارم فوتبال بازی کنم ولی می‌ترسم. من در تمام طول زندگی‌ام فقط تمرین کردم که در مسابقات بزرگ در اوج آمادگی باشم. الان دیگر فوتبال نمی‌بینم و یا اخبار را دنبال نمی‌کنم. برایم دیگر مهم نیست که چه اتفاقی در فوتبال رخ می‌دهد.

آگوئرو ادامه داد: من بیشتر تمرکزم را روی چیزی که دوست دارم، گذاشته‌ام. وقت گذراندن با دوستانم و از این طور کارها. برخی اوقات ایده بازگشت به فوتبال به سرم می‌زند ولی می‌دانم که نمی‌توانم این کار را انجام دهم. آنها به من گفتند که خوش شانس بودی زیرا من خیلی راحت می‌توانستم دچار سکته قلبی شوم. الان زمان استراحت است. خوشحالم که از فوتبال کناره گیری کرده‌ام.

اظهارات عجیب آگوئرو پس از بازنشستگی

چند روز پیش آگوئرو مدعی شد که می‌خواهد به جمع کادر فنی تیم ملی آرژانتین اضافه شود و همراه مسی و دیگر بازیکنان به قطر سفر کند. او در این خصوص گفت: هنوز در خصوص نقشم در تیم ملی آرژانتین صحبت نکرده‌ایم. رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین همیشه با من مهربان بوده و از من خواسته که به این تیم اضافه شوم. ما در حال مذاکره هستیم که شاید برای قرعه کشی جام جهانی به قطر برویم. من با بچه‌ها در جام جهانی خواهم بود و به آنان در این شرایط سخت کمک خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس