کد خبر 1342339
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
دام مشاور قلابی کنکور برای دختران

مرد جوان خود را در اینستاگرام مشاور کنکور معرفی و پس از شناسایی طعمه‌ هایش که دختران جوان بودند آنها را قربانی نقشه سیاه خود می‌ کرد.

به گزارش مشرق، تحقیقات پلیس شهرستان اقلید در استان فارس برای دستگیری این مرد با شکایت دختری جوان آغاز شد.

او به مأموران گفت: برای اینکه در کنکور موفق شوم به‌دنبال مشاوره بودم تا اینکه از طریق اینستاگرام با صفحه مردی روبه‌رو شدم که خودش را مشاور کنکور معرفی کرده و مدعی بود با روش‌هایی که دارد احتمال قبولی افراد در این آزمون را چند برابر می‌کند.

او ادامه داد: برای این مرد پیام فرستادم و درخواست مشاوره کردم و او هم جوابم را داد. وی پس از کمی گفت‌وگو مدعی شد که باید در جلسات حضوری مشاوره شرکت کنم که هزینه آن ناچیز است و من با توجه به حرف‌هایی که گفته بود، کاملا به او اعتماد کردم و به جلسه حضوری رفتم. اما در آنجا این مرد مرا به‌زور مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد تهدید کرد که اگر از وی شکایت کنم، آبرویم را خواهد برد.

با شکایت این دختر، دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و تیمی از مأموران برای شناسایی مخفیگاه او وارد عمل شدند. آنها با اطلاعاتی که از شاکی به‌دست آورده بودند موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند و در بازرسی از خانه‌اش یک قبضه سلاح شکاری و فشنگ‌های مربوط به آن کشف شد.

این اما همه ماجرا نبود، چرا که در ادامه تحقیقات سرنخ‌ها و شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد متهم با این شگرد افراد دیگری را هم فریب داده و قربانی نقشه خود کرده است اما ظاهرا این افراد به‌دلیل تهدیدهای متهم و از ترس آبروریزی حاضر به شکایت نشده بودند.

در جریان تحقیق از متهم معلوم شد که او همه طعمه‌هایش را از طریق اینستاگرام شناسایی می‌کرده است. وی خود را مشاور کنکور معرفی کرده و وقتی طعمه‌هایش با او تماس می‌گرفتند، با دادن وعده و وعیدهای فراوان اعتماد آنها را جلب کرده و سپس با ادعای اینکه آنها باید در جلسات حضوری مشاور شرکت کنند، این افراد را به مکان‌های خلوت یا خانه‌اش کشانده و پس از آن نقشه شومش را عملی می‌کرده است.

متهم اعتراف کرد که علاوه بر شاکی پرونده، چند دختر دیگر را هم با این شگرد فریب داده است و به همین دلیل سرهنگ مراد صارمی، رئیس پلیس شهرستان اقلید از افرادی که در دام این فرد گرفتار شده‌اند خواسته است با اطمینان از محفوظ بودن نام و مشخصاتشان نزد پلیس و دستگاه قضایی برای شکایت از متهم به اداره آگاهی اقلید مراجعه کنند.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس