کد خبر 1342326
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
زیرکی زن همسایه دست قاتل را رو کرد!

جسد را تبدیل به یک مومیایی ترسناک کرده بود. دور جسد را با پارچه مبل و ابر پوشانده و گره زده بود. می‌ خواست هر طور شده از شر جسد دوستش خلاص شود.

به گزارش مشرق، آن را کشان‌کشان با خودش به زیرزمین خانه ویلایی برد، اما خبر نداشت که زن تیزبین همسایه او را زیر نظر دارد. از پنجره خانه‌شان از او و جسدی که همراهش بود عکس گرفت. این زن زیرک راز این جنایت هولناک را در خانه ویلایی فاش کرد و یک روز بعد پلیس آنجا بود.

ماجرا به روز شنبه، ۳۰ بهمن‌ماه، برمی‌گردد. ظهر بود که زن جوان پنجره خانه‌شان را در باغ فیض باز کرد تا بیرون را تماشا کند، اما صحنه‌ای عجیب و ترسناک دید. مرد همسایه در حیاط جسمی سخت را کشان‌کشان با خود به زیرزمین می‌برد.

این زن با دقت بیشتری نگاه کرد و کاملا متوجه جسد شد؛ جسدی پارچه‌پیچ شده و دست و پا بسته، چیزی شبیه به یک مومیایی. این زن که ترسیده بود، لرزان با گوشی موبایلش عکسی از این مرد گرفت. بلافاصله با پلیس نیز تماس گرفت و ماموران کلانتری را در جریان ماجرا قرار داد. همین باعث شد راز جنایت در خانه ویلایی لو برود.

بلافاصله ماموران کلانتری باغ فیض راهی این خانه ویلایی شدند. آنجا تبدیل به کارگاه مبل شده بود. ماموران در زیرزمین خانه با جسد مردی ۴۵ ساله مواجه شدند. قاتل نیز خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و درگیری بر سر مبل را انگیزه خود از جنایت اعلام کرد. در حال حاضر، به دستور محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی پایتخت، تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

زن همسایه با زیرکی دست قاتل را رو کرد +عکس

عذاب وجدان دارم

قاتل مردی سوریه‌ای است. مرتب احساس پشیمانی می‌کند و می‌گوید قصد کشتن دوستش را نداشته، اما یک لحظه عصبانیت او را به این روز انداخته است. در حال جابه‌جایی جسد بود که رازش لو رفت، آن هم در حالی که تصور می‌کرد این جنایت برای همیشه خاموش می‌ماند. او در گفت‌وگویی جزییاتی از ماجرای این جنایت را فاش کرد:

چند سال داری؟

۳۶ سال دارم.

چند وقت است که در ایران زندگی می‌کنی؟

۳۱ سال پیش به ایران آمدم. من در سوریه به دنیا آمده‌ام. مادرم سوریه‌ای بود و پدرم هم پاکستانی. وقتی مادرم فوت کرد به ایران آمدیم. ۱۲ ساله بودم که پدرم هم جانش را از دست داد.

چه شد که با مقتول آشنا شدی؟

من سال‌ها در ایران زندگی کرده‌ام. در این مدت شغل و فعالیت‌های زیادی داشته‌ام. قبلا در کار پوشاک بودم، اما ورشکست شدم و زندگی‌ام از این رو به آن رو شد. بعد هم کار ساختمان‌سازی را شروع کردم، اما در آنجا نیز با شکست مواجه شدم. تا اینکه با برادرزن مقتول آشنا شدم.

او گفت که شوهر خواهرش در کار واردات و تعمیرات مبل است. از من خواست کنارش کار کنم. من هم قبول کردم. از دو سال پیش در این خانه ویلایی که تبدیل به کارگاه مبل شده بود، مشغول به کار شدم. در این مدت خیلی با مقتول صمیمی نبودم.

چرا دست به قتل زدی؟

قصد کشتن او را نداشتم. روز حادثه مقتول مبل‌هایی را که خودش تعمیر کرده بود داخل خانه گذاشت، اما اجازه نداد من مبل‌هایم را داخل بگذارم؛ در صورتی که من آب و هوا را چک کرده و می‌دانستم که باران خواهد آمد؛ در این صورت مبل‌های من خراب می‌شد، ولی مقتول قبول نمی‌کرد و گوشش بدهکار نبود.

رابطه ما رابطه بدی نبود، اما نمی‌دانستم چرا آن روز این‌طور رفتار می‌کرد. او با من درگیر شد و در این درگیری سیلی به صورتم زد. من هم برای دفاع از خودم میله برداشتم و میله به سرش خورد.

زن همسایه با زیرکی دست قاتل را رو کرد +عکس

یعنی خودت نمی‌خواستی ضربه بزنی؟

اصلا قصد چنین کاری را نداشتم. خیلی شوکه شدم. من فقط می‌خواستم با میله مانع نزدیک شدن او به خودم شوم، اما ناگهان میله به سرش خورد و او غرق خون روی زمین افتاد.

بعد از قتل چه کار کردی؟

هول شده بودم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. خیلی ترسیدم و می‌خواستم هر طور شده از شر جسد خلاص شوم. همان لحظه جسد را داخل اتاق بردم و میان مبل‌ها قایم کردم. فردا صبح زود بود که یکی از کارکنان به آنجا آمد و من او را دست به سر کردم.

به او گفتم که برای تحویل مبل به جایی خارج از شهر برود. وقتی او رفت، من هم دست به کار شدم. با پارچه مبل و ابر دست و پای جسد را بستم. آن را پارچه‌پیچ کردم و بعد هم جسد را کشان‌کشان به زیرزمین بردم. می‌دانستم که در آن خانه کسی وارد زیرزمین نمی‌شود. زیرزمین آنجا بلااستفاده بود، اما نمی‌دانستم در آن لحظات زن همسایه در حال تماشای من است و از من عکس گرفته.

می‌خواستی بعد از قتل فرار کنی؟

بله؛ قصد داشتم از ایران بروم. اقامت من در ایران کاملا قانونی بود، اما هرگز تصورش را نمی‌کردم که به این زودی دستگیر شوم. حالا هم خیلی پشیمانم و عذاب وجدان دارم. فکرش را نمی‌کردم که کارم به اینجا بکشد.

منبع: شهروند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    16 80
    قاتل:هرگز تصور نمیکردم به این زودی دستگیر شوم!!!همسایه فضول: اینجا پر کارگاه است تو هرخیابونی حداقل یکی وجود داره خخخخ/باتشکر انجمن کارگاه های فضول محل.
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      86 1
      این زن یک قهرمان است. فضولی اگر برای دفع فتنه و شری از جامعه باشد لازم و واجب است.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      9 11
      در پاسخ به ۱۰:۱۴عزیز من شوخی کردم از اسمی که واسه خودم گذاشتم معلوم نیست/ درضمن ما یکی از همین فضول ها تو محل ما بود بهش میگفتیم FBI خخخخ/ باتشکر انجمن کارگاه های فضول محل.
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      4 19
      تو که میگی این زن یک قهرمانه ، خیلی خری واقعا . شعورِ فهمِ معنی کلمات را نداری . شهروندی که مورد مشکوکی می بینه و به پلیس گزارش میده فقط اسمش شهروند وظیفه شناسه . اصلا در حد و اندازه واژه قهرمان نیست
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      2 0
      از اینکه نسبت به همسایه بی تفاوت باشیم، خجالت آورتر از واژه هاییست که تو برای اشاره به آن به کار برده ای ..! وجود ما چه ارزشی داره، وقتی به محیط و اطرافمون بی توجه باشیم؟ #همسایه_وظیفه_شناس
  • محمد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    8 105
    زنیکه فضول !! از ایند ادمها همه جا هستند ...
    • شیما IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      58 1
      به نظرت کاربدی کرده نزاشته خون یه آدم پایمال بشه.هرچیزی ازدهنت درمیادمیگی.حرف نزنی نمیگن لالی.
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      25 1
      محمدجان! الان داری جوک میگی و مسخره بازی درمیاری یا اینکه واقعاً داری از قاتل حمایت می‌کنی؟
    • ........ IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      23 2
      حالت خوب نیست ،قبل از اینکه دیر بشه به مشاور رجوع کن.
    • صالح MD ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      10 3
      نکنه خودتم مرتکب قتل شدی و همزاد پنداری کردی و ترس برت داشته
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    42 39
    مردک سوری ایرانی کشته.فقط اعدام.زود اعدامش کنید نمک به حرام
    • محمد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      59 18
      همه چیو نژاد پرستی کنید
    • علیرضا NL ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      28 4
      چه طرز حرف زدنه . شما همون سربازای المان نازی هستید ولی تو زمان و مکان درست به دنیا نیومدید
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      10 1
      اگه امریکایی بود نظرت متفاوت بود؟
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    37 34
    در هر جنایتی در ایران می شود ، حاکمان بی کفایت هم در ان شریک اصلی هستند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      25 6
      از دید شما وقوع عصریخبندان و جنگ جهانی اول و دوم و..... تقصیر اینهاست
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    38 20
    پلیس توانایی بسیار پایینی در انجام وظیفه داره. شاید اگر این خانوم ندیده بود، این آقا رفته بود...
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      16 4
      واقعا! باید مثل پلیس های آمریکا جون! از چشم برزخی برخوردار باشند که سریع ببینند تو خونه شخصی یک نفر همان لحظه جنایت شده!!
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      24 2
      یعنی منظور شما این است برای هر خانه یک مامور که ۲۴ ساعتش ۳ مامور میشود پست بگذارند آنوقت شما خرج ماموران را میدهی باز هم آن مامور نمیتواند به داخل خانه وارد شود مگر سر و صدایی بلند شود
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      22 1
      این چه حرفیه...؟ مگه پلیس بایددم در هرخونه ای ماموربذاره....؟؟؟!!!!!
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      17 1
      ببخشید پلیس باید چی کار کنه؟ هر روز در همه خونه ها رو بزنه زیرزمین شون رو چک کنه؟
    • سعید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      18 1
      مزخرف نگو. تا اعلام مفقودی نشه پلیس از کجا باید بدونه کسی کسیو کشته؟؟ نکنه تو حیاط هر خونه باید ی مامور بزارن؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      7 3
      چنایتهایی که در اروپا و آمریکا می شود چطور؟
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      2 1
      درست میگویید اینهم خواست خدا بود اون خانم صحنه رو ببینه
  • سید یوسف هاشمی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    24 3
    از اینکه پلیس منبع گزارش را فاش می کند متاسفانه شخص گزارش دهنده باید خطر عواقب آن را هم قبول کند - و این موضوع علی رغم تبلیغات اقتدار پلیس یعنی عدم هوشیاری
    • ایرانی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      0 4
      تو راست میگی
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 0
      اولا که اینا که یه باند جنایکار نبودند که بخوان از زنه انتقام بگیرن بلکه قتل در نتیجه یه حادثه رخ داد. دوما زاویه عکس خودش موقعیت عکاس رو مشخص میکنه. نیاز به نام بردن نبود.
  • تواصو بالحق وتواصو بالصبر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾ سوگند به عصر [غلبه حق بر باطل] (۱) إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ ﴿۲﴾ كه واقعا انسان دستخوش زيان است (۲) إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿۳﴾ مگر كسانى كه گرويده و كارهاى شايسته كرده و همديگر را به حق سفارش و به شكيبايى توصيه كرده‏ اند (۳ خدایا عاقبت همه را ختم بخیر کند ، وقتی بلد نیستیم با هم صحبت کنیم ومتاسفانه حل مسئله هم بلد نیستیم اینچنین می شودکه خشم حکم میراند ویک عمر پشیمانی.متاسفم. بیایید یاد بگیریم باهم خوب صحبت کنیم وحق را در نظر بگیریم و همدیگر را به صبوری دعوت کنیم.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 3
    جمع کنید این کارگاهای کنار منازل مسکونی رو شهردار اجازه میده کنار خونه و زن و بچه خودش کارگاه بزن صبح تا شب سر و صدا کنن؟!!! تا گور پدر قشر ضعیف و پایین شهر!
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 1
      کارگاه منظورش پلیسه نه کارگاه تولیدی خخخخ فکرکنم تازه از خواب بیدارشدی یاسوادت درحدفوق دکتراهست. سروصدای کارگاههاجمع کنن نزدیک خانه ها؟؟؟ اتفاقااینقدرکارگاهاساکت وبی صداهستن ک کنارتم ردبشن متوجه نمیشی خخخ
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    5 0
    یعنی شما هرکاری که داری توی حیاطت می‌کنی مطمئن باش یکی پشت پنجره داره زاغ سیاهتو چوب میزنه!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    18 2
    احسنت بر این زن باید همه ما خلافکاران را گزارش کنیم
    • از شهرستان سراب IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 0
      در شهر ما گزارش خلافکارها ترتیب اثر داده نمیشه یکی اب میدزده یکی برق یکی گاز یکی فرار مالیاتی داره کلا ادارات شهر ما هیچ رسیدگی نمیکنند و جالبه با گزارش دهنده بد رفتار میکنند جوریکه انگار شیطان هست
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 1
    غصه نخور! حالا هم ازایران میروی!! منتهی میری اون دنیا!!!
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 0
      البته میره جهنم
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    10 1
    چه سرنوشت بدی داشت مادر و پدر بمیرن با بی کسی بزرگ بشی قتل هم انجام بدی
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    13 1
    در انگلستان ، زنان انگلیسی بیشترین کمک را به پلیس انگلیس می‌کنند برای کشف اینگونه موارد و مسائل .. کار خوبی باید فرهنگ سازی شود مردم هوشیار باشند و احساس مسئولیت کنند نسبت به جامعه
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 1
    اگرهرکسی دیگری هم جای این خانم بود به پلیس گزارش می داد چون نمی توان ازهرجرم وجنایتی به راحتی چشم پوشی کرد وبی تفاوت بودهمانند خانه وحشتی می شودکه همسایه ها شکایتی ازآنجانداشتندوجنازه مقتول هم مدتهادرخانه نگهداری می شد
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    7 73
    عربهای سوری عراقی یمنی لبنانی فلسطینی داعشیعا ...وافاعنه پاکستانیها وطالبان و...دیگه این مملکت را ازخودشون میدونند چون میگویند ما هم اسما مسلمان هستیم ونفت وهرچی وهرجتیی هست ازاسلام و ازآنه مسلمانان هست-قانون هم پشم-ولی اگر ایرانی بره این کشورها یا پرچممونو پاره میکنند یا باعث میشوندسردارپون ترور بشه یا درداخل جاسوسی خیانت وجنایت میکنند
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      3 3
      چیکار به یمنی ها داری یمن خلی وقتها بخشی از حوزه فرهنگی و حکومتی ایران بوده در طول تاریخ ... سوریه و عراق و لبنان و... هم همینطور ولی مردم این کشورها با اعراب عربستان جایگزین شدن ولی یمنی ها همون مردم هستن که بودن
    • شیما IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      2 1
      آفرین دقیقا
    • FI ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      اینا با امپراطوری بازی لذت می‌برند و ارضا میشن ایران مهم نیست به همین دلیل ایران پر از غیر ایرانی کردند ایرانی ها را می‌کشند مشاغل ایرانی ها را اشغال کرده اند خانه زمین و کارخانه های ایرانی ها را دارند بالا می‌کشند چند دهه بعد ایرانی دیگه باقی نمی‌ماند
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      اصلاح طلب و خائن همه جا هست. الکاظمی هم اصلاح طلب عراقی است. بگو اصلاح طلبان جهت همه ضد اسلام و خائن هستند. سمیر جججع و حریری هم اصلاح طلب لبنانی هستند. توی خائن هم اصلاح طلب ایرانی هستی. هنر همه شما حفاظت از منافع آمریکا و جلوگیری از متحد شدن مسلمانان است
  • فرانچسکو IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 4
    تو کوچه ماهم یه زن فضول هست خودش میره تو دخترش میزاره پاسبانی خسته کرده مارو تو حیاط نمیتونن راه بریم
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      2 1
      نادان این فصولی نیست عین حق هست کمک به احقاق حقوق مردم هست واقعا جهل تا چه حد؟
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      1 0
      از اسمت معلومه که حتما باید مواظبت باشن وگرنه محله را لخت میکنی!
  • پیگیری مشکل؟؟! IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 0
    مشکل اساسی اینه ک دراین نوع پرونده هاجنایی تمام ادرس واطلاعات طرفهای درگیرداخل پرونده قابل رویت هست برای هر دوطرف. چراادرس واطلاعات شاکی ومتهم توپرونده هاثبت میشه ک هردوطرف ببینند؟؟؟خصوصاقتلی درجریان باشه خطرناک میشه ادرس تمام اطلاعات نوشته شده. لزومی نداره چرادادگاه ادرس و... نگه نمیداره برای خودش وتوپرونده نیاره
  • امیرحسین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 0
    آدم بدبخت در طول زندگی همش بدبختی دنبالشه، سرنوشت از کودکی زجر کشیده تا مرگ بوی زجر و عذاب، خدا خیلی دوستش داره
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 6
    مقتول از اون مرد سوری که دخترهای ایرانی را می دزده عصبانی بوده ، سیلی اش را به گوش این زده ! هههه از وقتی غزل سر بریده شد ، بعضی ها سوری و عرب می بینند جوش میارن
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    2 5
    به نظر من این زن یک قهرمان هست که دست قاتل رو رو کرد قاتل هم دروغ میگه میله به سرش خورد درگیر شدند با میله زده تو سرش
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    3 2
    دمش گرم چه زن شجاعی بود وفرز
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    6 2
    مرتیکه میله آهنی برداشتی ، خب می زدی به پاش ، صاف با میله آهنی محکم می کوبی وسط فرق سر یه نفر خب می میره دیگه
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 2
    باید اینجور همسایه های فضول رو طوری ادب کرد که....
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 1
    بی شعور میزاشتی شب هوا تاریک شد میبردی زیر زمین،،،،کاری به این خانوم ندارم ولی کلا همسایه فضول حال بهم زنه
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      2 0
      آخه اون بدبخت که باندازه تو تجربه و تخصص این کارها را نداره!!!!!!!
  • حسین IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    مادرش سوریه ای بوده و پدرش پاکستانی هم توی سوریه زندگی کرده و هم توی ایران بوده حالا این قاتل سوریه ای پاکسانی یا ایرانی خود قاتل معما است
  • ناشناس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    خون پاکستانی تو رگ این حیوون.همو کشور تولید کننده وارد کننده ترورسیم. واشرار. نصف افغانستان هم خودشون از پاکستان میدونن. انگلیس تو شعیه .بهاییت. تو سنی وهابیت. .تو پاکستان قادیانی ها ساخت. وبهشون قدرت هم داد..کتابشان بخونی شاخ ور میاری چقدر مردم آون زمانه. شوت وبسواد بودن. .که بجای تیکه تیکه کردن تبلیغ کنندهاش پیروش شدن. .مثلا کتاب بهایی. پدرت مریض شد نباید. دکتر ببری.یا هر فرد بهایی ۱۴ یا دقیق یادم نیست ۱۶ روز تمام .حتما تمام موهای بدن خود را بتراشد وخوش را در حنا .منظور وان آب وحنا فرو ببرد.باز بودن مرزها.مماشات وحتی خیلی اندک افراد کمک کردن حتی.از مامورا واسه اینکه آن همه افغانی وپاکستانی خیلی راحت بدون هیچ مدرکی تو ای مملکت بچرخن .آمار جرم.جنایت دزدی. بی ناموسی. نشنیدیم یا خودمون به نفهمی زدیم. مردم یک استان. مسولان آونها نباید اجازه بدن.مثل مردم کل آذربایجان. کارگرشونم از خودشون. سرایدار کارخونه دارشم. یا چرا مثل همه جای دنیا با مدرک شناسای بیان. اونا نه افسار گسیخته. به تعداد لازم برای بعضی کارها که مردم بعضی شهرها ایران نمیکنن. سختشون. با اجازه ومدرک کار معتبر. یک درآمدی هم مثل همه جای دنیا تازه گیر دولت میاد...نه اینکه پول عوض مملکت مفت چپاول کنن ببرن. هر یک مهاجر غیر قانونی یعنی یک ایرانی بیکار.وخانواده آدم بیکار. چقدر بزه وناهنجاری اجتماعی آدمی که بیکار شرمنده خانوادش دوش یک جامعه میزاره.خیلی از ایرانیها بخاطر کار ارزون. وکارگر ارزون .حتی کار بی کیفیت.چون دینی به ملکت وخاکش احساس نمیکنه. فقط منافع شخصی .کار به ایرانی نمیدن.دولتهای اصلاح طلبش که ایران کرده بودن کویت مهاجرهای غیر قانونی. .اکثرشون تو کشور خودشون عضو طالبان. گروهای ضد شیعه هستن. خون شیعه .مال وناموسم رحم نمیکنن. .زورش تو ایران ندارن وگرنه درئغ نمیکنن .به صورت گزرا میشنویم میبینم. صاحب کارش گشت پولاشم برداشت رفت همونجور که آون همه مانع رو رد کرده اومده همونجورم بر میگرده. خدا کنه دولت ومجلس فعلی یه کاری انجام بدن .یا مثل مردم بعضی استانها وشهرها نزارن حتی صد کیلومتری استانشون. .ایرانی با غیرت اینا رو میشنوه آتیش میگیره. آون همه شهید‌.جانباز و آزاده. دادیم ایران بشه پاتوق هر جی. گشنه وبیکار وبیسواد.با افکار خطرناک در مورد شیعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس