کد خبر 1342007
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
تیمِ گواردیولا چه چیزی کم دارد؟

پپ گواردیولا با شکست مقابل تاتنهام بار دیگر نشان داد که چرا به دنبال خرید هری کین است.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، تاتنهام در یک بازی دیدنی و جذاب در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی به برتری ۳ بر ۲  رسید تا رقابت قهرمانی بین سیتی و لیورپول دوباره جذاب شود.

سیتیزن‌ها در حالی این مسابقه را آغاز کردند که صاحب رکورد ۱۵ بازی بدون شکست بودند و اسپرز در ۳ بازی اخیر ۳ شکست متحمل شده بود. همه تصور کردند که تیمِ گواردیولا کار آسانی در پیش خواهد داشت و می‌تواند در ورزشگاه خانگی خود به برتری دست یابد ولی آنتونیو کونته مقابل آنها ایستاد.

تیمِ گواردیولا چه چیزی کم دارد؟

کونته به تنها فردی در دنیای فوتبال بدل شد که در ۵ بازی بیش از پپ به برتری رسیده است و توانسته ۳ برد مقابل تیم‌های گواردیولا بدست آورد.

گواردیولا پیش از این مسابقه اعلام کرده بود که چقدر به «هری کین» علاقه دارد و برای خرید او ۳ یا ۴ بار اقدام کرده است. آنها تابستان، پس از انتقال جک گریلیش تمام توان خود را برای جذب هری کین گذاشتند. خودِ ستاره انگلیسی نیز خواهان رسیدن به تیم پپ بود ولی در لحظه آخر به دلیل هواداران اسپرز تصمیم به ماندن گرفت تا به اسطوره شمال لندن بدل شود.

جاناتان اسمیت در گزارش امروز خود برای سایت گل نوشت که پپ گواردیولا می‌دانست هری کین چه بازیکنی است و برای همین برای خریدش تمام توان را گذاشت. چیزی که منچسترسیتی کم دارد دقیقا همین «هری کین» است. مهاجمی که در بازیسازی قدرتمند بوده و می‌تواند در لحظات مهم و حساس، گره بازی را باز کند.

تیمِ گواردیولا چه چیزی کم دارد؟

هری کین ۲ گل در این مسابقه به ثمر رساند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودش را دارد. البته او در گل اول نیز بسیار تاثیرگذار بود و توانست با یک پاس دیدنی به سون هئونگ مین ، زمینه ساز گل اول اسپرز به سیتی لقب گیرد اما گل دوم تاتنهام که با ضربه زیبای کین به ثبت رسید، مورد تمجید همه قرار گرفت.

آلن شیه‌رر، برترین گلزن تاریخ انگلیس پس از این گل او را شاهکار نامید و گری لینه‌کر در توییتی از عملکرد درخشان او نوشت.

سایت گل نیز او را یک بازیکن تراز اول خواند و نوشت: کاپیتان انگلیس دقیقا می‌داند چگونه از فضا استفاده کند و چگونه با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

تیمِ گواردیولا چه چیزی کم دارد؟

منچسترسیتی در پنجره زمستانی یک مهاجم خریداری کرد. خولیان آلوارز با ۱۴ میلیون پوند از ریورپلاته به سیتی پیوست ولی قرار است از فصل آینده به تیم کمک کند.

آلوارز در آرژانتین عملکرد خوبی داشته ولی این سوال پرسیده می‌شود که این بازیکن می‌تواند در جزیره به ستاره گلزن سیتیزن‌ها بدل شود. از شب گذشته و شکست پپ گواردیولا ، همه هواداران سیتی یک صدا از مدیریت درخواست دارند تا یک مهاجم گلزن و فوق العاده خریداری شود. بازیکنی مثل هری کین یا ارلینگ هالند که بتواند در این مسابقات به دادِ پپ گواردیولا برسد.

منچسترسیتی اکنون قدرتمندترین تیمِ انگلیس است ولی باید دید آیا لیورپول می‌تواند به سلطه آنان پایان دهد و رقابتی جذاب را با آنان ایجاد کند.

اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با ۶۳ امتیاز صدرنشین است و لیورپول با یک بازی کمتر و ۵۷ امتیاز تنها تعقیب‌ کننده یاران پپ نام دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس