کد خبر 1341461
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مرگ

این پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند که بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی وجود حجم زیادی از منوکسید کربن در محل را تأیید می‌کرد.

به گزارش مشرق، پدر حدود چهل وسه ساله بود و همراه پسر بیست ساله اش به مشهد سفر کرده بود. آن‌ها عصر سه شنبه هفته گذشته خودشان را به خیابان امام رضا (ع) در مشهد می‌رسانند و برای اسکان به خیابان چهنو ۷‌ می‌روند تا برای اقامت چندروزه شان اتاقی اجاره کنند. آن‌ها درحالی برای چند شب اتاق گرفتند که نمی‌دانستند مرگ چند ساعت دورتر از آن‌ها ایستاده و منتظرشان است.

مسئول هتل آپارتمان زمانی متوجه شد مسافران یکی از اتاق‌ها از لحظه ورود حتی یک بار هم از اتاقشان خارج نشده اند که ۴۸ ساعت از ورود مسافرانش گذشته بود. او نگران از وضعیت پیش آمده، پشت در اتاق حاضر شد، اما هرچه در زد، کسی جوابش را نداد. مرد برای دیدن اتاق چهارپایه‌ای زیر پایش گذاشت و از شیشه بالای در درون اتاق را نگاه کرد که متوجه شد مسافرانش بی حرکت روی تخت هستند و از دهانشان کف بیرون زده است.

مسئول هتل آپارتمان سراسیمه با شکستن قفل وارد اتاق و متوجه می‌شود که پدر و پسری که از شادگان به مشهد آمده بودند، جان باخته اند.

این حادثه به پلیس، اورژانس پزشکی ۱۱۵ و آتش نشانی مشهد اعلام شد و با حضور امدادگران در محل، بررسی درباره مرگ این افراد آغاز شد.

براساس ظاهر، این پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی جان باخته بودند که بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی وجود حجم زیادی از منوکسید کربن در محل را تأیید می‌کرد.

به گفته مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد، بررسی وضعیت لوله بخاری این واحد در پشت بام نشان داد که دودکش با یک پلاستیک مسدود شده است.

آتش پاد سوم مجید فرهادی ادامه داد: با هماهنگی‌های پلیس، پیکر متوفیان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ پس از معاینات تخصصی اعلام شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه گازگرفتگی در هتل آپارتمان‌های اطراف حرم مطهر از حوادث پرتکرار مشهد است، بیان کرد: از ابتدای پاییز تاکنون پنج مسافر به علت گازگرفتگی یا حوادث مشابه جانشان را از دست داده اند که این حوادث در خیابان‌های کامیاب، نوغان و امام رضا (ع) رخ داده است.

این مسئول آتش نشانی مشهد درباره دلایل اصلی گازگرفتگی در اماکن اقامتی گفت: بیشتر ساختمان‌هایی که مسافر پذیرش می‌کنند، قدیمی و ناقص اند. از طرفی، اداره کنندگان این ساختمان‌ها پس از دریافت مجوزهای لازم گاهی بدون توجه به نکات ایمنی تغییراتی ایجاد می‌کنند یا حتی به تعداد طبقات ساختمان‌ها اضافه می‌کنند که در این شرایط گاهی تهویه اتاق‌ها و لوله‌های بخاری‌ها از حالت استاندارد خارج می‌شود و مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

منبع:شهرآرانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    1 0
    خدا رحمتشون کنه درسته باید رعایت کنیم ایمنی را ولی از مرگ فراری نیست هر اتفاقی بخواهد پیش بیاد که تقدیر باشد بالاخره میاد از یک راهی و هیچکس جلو دارش نیست.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    4 0
    خدا رحمتشون کنه
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    2 0
    مسئول هتل مقصر ابن اتفاق است چرا لوله بخاری باز بینی نکرده و باعث گاز گرفتگی این پدر و فرزند شده است
  • حمىد GB ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    صاحب هتل را مسيول است و بايد دادرسي شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس