کد خبر 1341001
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بازدید اژه‌ای از زندان مرکزی مشهد

رئیس سازمان زندان های کشور گفت: برای کم کردن جمعیت کیفری زندان های کشور، پابند و سامانه الکترونیکی را جایگزین حبس کردیم.

به گزارش مشرق، غلامعلی محمدی در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر به مازندران برای بازدید از زندان های استان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزیابی اقدامات حوزه اشتغال، حرفه آموزی و نیز خدمت رسانی به خانواده زندانیان، از نقاط برجسته فعالیت زندان های مازندران است.

وی از تعامل دستگاه قضایی با زندان ها قدردانی کرد و افزود: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها، استفاده از پابند و سامانه الکترونیک در حال اجرا است و تلاش برای برخورداری زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی همانند عفو و مرخصی در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت عالی قضایی کشور با بیان اینکه در نشست صمیمی با کارکنان زندان ها از تلاش های پرسنل زندان ها، موضوعات قابل پیگیری، بررسی شد، تصریح کرد: خدمات صورت گرفته که در بازدید های استانی در زندان ها شاهد هستیم حاصل تلاش پرسنل است و انتظارات آنها پیگیری می‌شود.

محمدی به استاندارد نبودن وضعیت فیزیکی برخی از زندانها اشاره کرد و گفت: سعی بر آن است تا مقدورات افزایش یابد، و نسبت به تجهیز زندانها و تامین اعتبار جدید نیز اقدام شود.

وی کارکنان بازنشسته را یکی از سرمایه های سلزمان دانست و یادآور شد: در دوره مدیریت جدید برنامه هایی برای این قشر زحمتکش طراحی شد که به موقع اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    1 0
    چرا کسانی که از بابت بدهی دیه،مهریه، چک نباید پابند الکترونیکی بگیرند ولی مجرمان کیفری پابند برایشان فراهم است. زندانیان مالی (به جز کلاهبرداری و فروش مال غیر) در اکثر کشور های دنیا را به زندان نمی اندازند. یکی برای چند ده میلیون تومان سال ها در زندان می ماند آخرش هم بعد از چند سال که اعسارش قبول می شه پیش قسط را نداره و در زندان باقی می ماند.سازمان زندانها سالی یکصد میلیون تومان برای نگاه داری او هزینه می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس