پیام سرلشکر سلامی به آیت‌الله رئیسی/ سپاه آمادگی همه‌جانبه برای تداوم همکاری با دولت را دارد

سرلشکر حسین سلامی در پیامی عروج شهادت گونه‌ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام جانباز عالیقدر "سرتیپ دوم  پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس ، پس از سالها تحمل عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی،  را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و  و تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، جانباز فداکار و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و دیگر سنگرهای حساس و خطیر  پاسداری از آرمان های دینی ، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکرها و تیپ های رزمی و سپاه های استانی به ویژه در استانهای پرافتخار سمنان ، گیلان ، قم و یزد  نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند و شکوهمند  آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی های ارجمند و افتخار آمیز آن سردار شجاع  و جانباز گرانقدر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و  همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیب دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    68 13
    شادی روحش صلوات
  • تندیس IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    8 0
    اگر این سردار در اثر جراحتهای شیمیایی ناشی از دفاع مقدس شهید شده که لفظ عروج شهادت گونه معنا ندارد و باید بگویند شهید شده است و اگر به مرگ طبیعی و بدون دخالت عوارض و جراحات ناشی از دفاع از اسلام و انقلاب و نظام و میهن رحلت نموده که دیگر لفظ شهادت خارج از عدالت است چون بسیاری دیگر در حال خدمت به اسلام و نظام و انقلاب و میهن از دنیا میروند و برای انها لفظ شهادت بکار نمیبرند . من استدعا دارم دوستان در اینگونه مسایل هم خوب بررسی و مداقه نمایند و هم از ایجاد ابهام و ایهام جلوگیری کنند بهرحال بنده هم صمیمانه و خاضعانه درگذشت این سردار خدوم انقلاب را تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان از درگاه باریتعالی مسئلت مینمایم .
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    3 0
    اللهم العجل لولیک الفرج
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    6 0
    روش شادوقرین رحمت الهی
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 2
    سر لشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس