کد خبر 1339938
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
اعلام حمایت انصارالله یمن از انقلاب و مردم بحرین

جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب بار دیگر حمایت کامل خود را از انقلاب مردمی و ملت بحرین اعلام کرد و یازدهمین سالگرد انقلاب این کشور را به مردم آن تبریک گفت.

به گزارش مشرق از تارنمای اینترنتی شبکه خبری "المسیره" یمن، دفتر انصارالله در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعدی‌های حکومت منامه، خللی در عزم ملت بحرین، ایجاد نکرده است؛ زیرا شعله انقلاب با مسالمت‌آمیز بودن و پایداری خود، همچنان روشن است.

انصارالله ملت بحرین را ملتی مسلمان، آزاده، غیور و مجاهد دانست که دارای وجدان پاک و ناب انسانی و یک ایمان انقلابی و جهادی علیه ظلم است.

این بیانیه تأکید کرده است که انقلاب بحرین، یک انقلاب اسلامی، دارای اصول و اهداف اصیل ارزشمندی بوده و در مواضع خود در ازای مسائل امت اسلامی، صادق است.

جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: انقلاب بحرین، مخالفت خود با تمامی طرحهای خیانت و عادی‌سازی روابط [با رژیم صهیونیستی] را علنی کرد، چرا که حکومت منامه، یکی از حکومت‌های مزدور است که به سرعت روابط خود را با رژیم تل‌آویو عادی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنایات حکومت‌های منامه، آمریکا و عربستان علیه ملت بحرین، به هر اندازه‌ای باشد، هرگز مانع از آن نخواهد شد که ملت بحرین، به مسیر انقلابی و جهادی خود که تحقق تمامی مطالبات عادلانه خود خواهد بود، نرسد.

جنبش انصارالله بار دیگر اعلام کرد که همچنان به عنوان حامی و پشتیبان ملت بحرین و انقلاب آن برای تحقق آزادی، عدالت، استقلال و کرامت باقی خواهد ماند.

بحرین و رژیم صهیونیستی در سپتامبر ۲۰۲۰ تحت نظارت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا توافقنامه عادی‌سازی روابط امضا کردند.  

بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت منامه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.  

ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته و حکومت منامه همچنین صدها بحرینی را نیز سلب تابعیت کرده است.  

گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها حکومت منامه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس