کد خبر 1339420
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کارشناسی داوری بازی نساجی و پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال به بررسی صحنه‌های مهم دیدار نساجی و پرسپولیس پرداخت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در گفت‌وگویی در خصوص داوری دیدار نساجی و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی هیچ پنالتی اتفاق نیفتاد. در دقیقه ۴۵ احسان پهلوان و مدافع نساجی همزمان روی هم خطا کردند. در این صحنه‌ها داور اگر سوت بزند بهتر است اعلام دراپ‌بال کند. اما اگر خطا را به نفع تیم مدافع هم اعلام کند نمی‌توانیم ایراد بگیریم چون در صحنه‌های ۵۰-۵۰ بهتر است به نفع تیم مدافع سوت بزنند. او باید دستور به ادامه بازی می‌داد اما به هر حال اعلام خطا به سود نساجی هم ایرادی نداشت.

وی با اشاره به برخورد  علیرضا حقیقی و احسان پهلوان در دقیقه ۵۰ و در محوطه تیم نساجی گفت: در این صحنه هم اتفاقی مانند خطای نیمه ا ول رخ داد. هیچکدام از دو بازیکن روی هم خطایی نکردند و باید دستور به ادامه بازی داده می‌شد. اخطاری که در این صحنه به پهلوان داده شد اگر به خاطر خطا باشد اشتباه است اما من فکر می‌کنم به دلیل اعتراض به او کارت داد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۵ مسعود شجاعی روی بازیکن پرسپولیس خطایی انجام داد که مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج بود.

وی در خصوص گل مردود شده نساجی گفت: گل دوم این تیم کاملاً سالم بود چون مدافع دورتر آفساید را پر کرده بود. کمک داور باید دستور به ادامه بازی می‌داد اما معتقدم اشتباه او به دلیل البسه دو تیم بود اگر نماینده و ناظر فدراسیون به این مسائل دقت می‌کرد شاید این اتفاق نمی‌افتاد و گل نساجی مردود نمی‌شد.

کارشناس داوری در مورد کارت‌های این بازی عنوان کرد: کارت‌هایی که داور از جیب خودش خارج کرد درست بود. اخراج ایوب کلانتری کاملاً صحیح بود. ضمن اینکه آفسایدی هم در دقایق تلف شده برای نساجی گرفته شد که درست بود. همچنین زمان دقایق تلف شده نیمه دوم هم مشکلی نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 2
    وقتی سرمربی و دربازبان نساجی خودشونو فروختن چه کار باید داور هم بلخره خرج داره عادیه باید کمک پرسپولیس میشد
    • حسین IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      2 0
      کارشناسای داوری گفتن تازه داور بنده خدا که هم کارت داد و هم خطا برای نساجی گرفت این وسط فقط شما در مقابل فهمیدن ایستادگی می کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس