کد خبر 1338289
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
پایان طلسم شماره ۹ در میلان

اولیویه ژیرو در این فصل در ۲۲ بازی با میلان ده گل به ثمر رسانده است و به نظر می رسد سرانجام به نفرین شماره ۹ روسونری پایان داده است.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، از زمانی که فیلیپو اینزاگی در سال ۲۰۱۲ بازنشسته شد، ده بازیکن شانس خود را با پیراهن شماره ۹ در میلان امتحان کردند و  همگی عملکرد ضعیفی داشتند.

کریستوف پیاتک، گونزالو هیگواین، آندره سیلوا، جیانلوکا لاپادولا، لوئیز آدریانو، فرناندو تورس، ماتیا دسترو، الساندرو ماتری، الکساندر پاتو و ماریو مانژوکیچ با پوشیدن پیراهن شماره ۹ قبل از انتقال ژیرو در تابستان به باشگاه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

این مهاجم فرانسوی در دو بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها چهار گل به ثمر رساند و به روسونری کمک کرد تا در مقابل اینتر در سری آ و لاتزیو در کوپا ایتالیا پیروز شوند. مهاجم سابق چلسی تمام ده گل خود را در سن سیرو به ثمر رسانده است. هشت گل از ده گل او در بازی‌های خانگی به ثمر رسید، دو گل باقی‌مانده آن‌هایی هستند که در دربی به ثمر رسید که روی کاغذ، بازی خارج از خانه تیم استفانو پیولی بود.

میلان توانست با ۴ گل لاتزیو را در جام حذفی شکست دهد و راهی دور بعدی شود. این بدان معناست که میلان در نیمه نهایی کوپا ایتالیا با اینتر روبه‌رو خواهد شد، تنها مرحله‌ای که دو بازی برگزار می‌شود و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت است.

شاگردان استفانو پیولی که بردی شش امتیازی در داربی دلامدونینا به دست آوردند، با ۵۲ امتیاز به جایگاه دوم جدول سری A صعود کردند. اینتر نیز که دومین شکست خود را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ مسابقات متحمل شد، با ۵۳ امتیاز هم‌چنان بر صدر جدول تکیه زده است.

میلان در دیدار بعدی خود در لیگ به مصاف سامپدوریا می‌رود که این دیدار یک‌شنبه ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس