تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان امضا شد

در نوزدهمین کمیته مشترک اقتصادی دو کشور، تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان به امضا رسید و طرفین بر تقویت ارتباطات اقتصادی و تجارت دریایی دو کشور از طریق بندر چابهار تأکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در نوزدهمین کمیته مشترک اقتصادی دو کشور، تفاهمنامه همکاری اقتصادی ایران و عمان به امضا رسید و طرفین بر تقویت ارتباطات اقتصادی و تجارت دریایی دو کشور از طریق بندر چابهار تأکید کردند. این تفاهمنامه در مسقط به امضای سیدرضا فاطمی امین؛ وزیر صمت جمهوری اسلامی ایران و قیس محمد یوسف اللواتی؛ وزیر صنعت و تجارت عمان رسید.

بیشتر بخوانید:

امضاء ۱۰ سند همکاری اقتصادی تهران - مسقط

قیس محمد یوسف اللواتی؛ وزیر صنعت و تجارت عمان در نوزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و عمان بر تقویت ارتباطات و تجارت دریایی ایران و عمان از طریق بندر چابهار و استفاده از زیرساخت‌های این بندر اقیانوسی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی تفاهمنامه فیمابین به زودی هیأتی اقتصادی از زیرساخت‌ها، تجهیزات و قابلیت‌های بندر چابهار بازدید خواهد کرد.

یادآوری می‌شود، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران برای شرکت در این اجلاس به مسقط سفر کرده است و بهروز آقایی؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان نیز تحت عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و مناطق آزاد در این نشست حضور دارد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، این سفر با هدف رایزنی در زمینه‌های اقتصادی به ویژه سرمایه گذاری‌های تجاری، صنعتی، معدنی، حمل ونقل هوایی و دریایی، ترانزیت، انرژی، خدمات فنی و مهندسی، گردشگری، فرهنگی و همچنین موضوعات قضایی، کنسولی، کار و بهداشت صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس