ویژه ها

پیش از این یکی از پیشنهادهای تأمل برانگیز از سوی جریان رسانه‌ای منتسب به اصلاحات این بود که باید برای اعتمادسازی، بُرد موشک‌هایمان را کاهش دهیم!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح طلبان از موشک «خیبرشکن»

دیروز موشک دوربرد و نقطه‌زن «خیبرشکن» با برد 1450کیلومتر به‌عنوان جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه رونمایی شد. این خبر بازتاب وسیعی در رسانه های خارجی داشت.

در همین رابطه بی بی سی در مطلبی نوشت:«به نظر می رسد این موشک هشداری برای اسرائیل باشد». همچنین ای بی سی نیوز در مطلبی نوشت:«ایران از موشک جدیدی رونمایی کرده که می تواند هم پایگاه های ایالات متحده در منطقه و هم اسرائیل را مورد هدف قرار دهد».

اسرائیل تایم نیز در مطلبی نوشت:«ایران از موشک جدید خیبرشکن که گفته می شود برد آن محدوده اسرائیل و پایگاه های منطقه ای آمریکا است، رونمایی کرد».

اما در این میان نکته قابل تأمل اینجاست که این خبر بسیار مهم از سوی اکثریت مطلق رسانه های اصلاح طلب سانسور شد. بر همین اساس روزنامه های شرق، سازندگی، آرمان، آفتاب یزد، مردم سالاری و...به هیچ عنوان در صفحه اول به این موضوع نپرداخته و عملا آن را سانسور کردند.

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

به نظر شما آیا میان اضطراب اسرائیل از این موشک و سانسور خبر رونمایی از این موشک در رسانه های اصلاح طلب، ارتباطی وجود دارد؟! یک سوال دیگر؛ چرا جریان اصلاح طلب از پیشرفت در قدرت دفاعی ایران ناراحت است؟!

به این اظهارنظر توجه کنید؛ «سعید حجاریان» از افراطیون اصلاح طلب و از بازداشت شدگان فتنه 88 پیش از این گفته بود: «در الگوی مذاکره با خارج، ابتدا باید پذیرفت بر نفس مذاکره ایرادی مترتب نیست چه با جمهوری‌خواهان چه با دموکرات‌ها، چه بی‌واسطه و چه باواسطه...از تقاطع دو متغیر «خارج» و «مذاکره»...مقرر است میان دولت‌های خارجی و نظام مذاکراتی صورت بگیرد که اولا در رفتار نظام تغییراتی ایجاد شود و ثانیا بر سر مسائلی از جمله فعالیت‌های منطقه‌ای،  موشکی و اتمی توافقاتی حاصل شود».

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

پیش از این یکی از پیشنهادهای تأمل برانگیز از سوی جریان رسانه‌ای منتسب به اصلاحات این بود که باید برای اعتمادسازی، بُرد موشک‌هایمان را کاهش دهیم! در همین رابطه «ناصر هادیان» از حامیان برجام-اسفند ۹۶- در مصاحبه با سالنامه نوروزی روزنامه ایران با اشاره به موضوع مذاکرات موشکی گفته بود:«من مخالف ردکردن کلیت مذاکره هستم. چه دلیلی دارد بگوییم مذاکره نمی‌کنیم؟ حتی درباره موضوع موشکی. سوای مذاکرات، یک راه دیگر هم پیش پای ایران وجود دارد و آن اینکه به کشورهای خواهان مذاکره پیشنهاد دهد که برای مدت زمان محدودی بُرد موشک‌های خود را مثلاً از ۲ هزار کیلومتر افزایش نمی‌دهد».

همچنین «احمد نقیب زاده» از فعالین اصلاح طلب نیز در سرمقاله روزنامه آرمان- آبان ۹۶- در مطلبی مشابه نوشت:«مواضع اروپایی‌ها (درخصوص توان موشکی ایران) تا حدی خردمندانه به‌نظر می‌رسد. هم می‌خواهند که هیاهوی آمریکایی‌ها را ساکت کنند و هم نمی‌خواهند موضوع موشکی ایران به یک بحران غیرقابل بازگشت تبدیل شود. البته ایران هم در موقعیت خوبی قرار دارد و به اهداف خودش رسیده و قادر است که این برنامه‌ها را در همین نقطه کنونی متوقف کند. برد بیش از دوهزار کیلومتر در برنامه‌های ایران نیست. بهتر است که ما هم با آغاز مذاکره خطر جنگ و تحریم را از سر بگذرانیم».

** با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

روزنامه آرمان در مطلبی نوشت:«امروز مذاکره مستقیم با آمریکا قطعا یک گام به پیش است و باید از آن استقبال کرد و اکنون نباید به سرزنش کسانی پرداخت که مطلقا مذاکره با آمریکا را به معنای بی‌غیرتی و یا بی‌اطلاعی از سیاست می‌دانستند و به دولت روحانی اجازه ندادند که همین تصمیم را با تیم مذاکره کننده حرفه‌ای و زبده خود به پیش ببرد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«کسی حق تحمیل هیچ جنگ و نبرد و تحریمی را بر مردم بدون رضایت آن‌ها ندارد حتی اگر این نبرد، نبرد سعادتمندانه امام حسین (ع) و یزید باشد و از همین‌رو بود که در شب عاشورا امام فرمود چراغ‌ها را خاموش کنید تا هر که مایل به شرکت در این نبرد نیست، اردوگاه را ترک کند. اکنون باید اصلاح یک راهبرد اشتباه را به فال نیک گرفت و درخواست کرد که نهادهای بالادستی اقدام به طراحی سیاست خارجی‌ای هوشمندانه و متوازن و مرتبط با همه قدرت‌های جهانی در جهت تامین منافع ملی نمایند و کشور را از گردنه‌ای تند و زیان‌بار عبور دهند».

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

اصلاح طلبان و برخی مقامات دولت قبل در سالهای اخیر، صلح ومذاکره را از مهمترین درس های قیام امام حسین(ع) نامیدند. بر همین اساس یکی از مصادیق تحریف پیام عاشورا، ادعاهای مطرح شده درباره مذاکره و تعامل امام حسین (ع) در کربلا با عمر ابن سعد فرمانده سپاه اموی  است. قائلان به این تحریف معتقدند که امام حسین (ع) در شب عاشورا با عمر بن سعد ساعت‌ها مذاکره کرد، تا نتیجه رویارویی آنان به جنگ ختم نشود!

اما کارشناسان و صاحبنظران با رد این ادعا، تاکید دارند که اگر بنای امام حسین (ع) بر این بود که صلح کند، ایشان در مدینه این کار را انجام می داد.

نقل است که «مروان حکم» که پیر بنی‌امیه بود در مدینه به امام حسین (ع) پیشنهاد می‌کند که برای حفظ دین و دنیای خودش با یزید بیعت کند اما امام می‌فرمایند: «و علَی الاِسلام، السَّلام اِذ قَد بُلیَتِ الاُمّه بِراع مثل یزید» در زمانی که اسلام مبتلا به حاکم جائری همچون یزید شده است باید فاتحه اسلام را خواند و به صراحت می‌فرمایند: «کسی چون من با فردی چون یزید بیعت نمی‌کند».

لذا هرگز برای امام حسین (ع) بحث تعامل و مذاکره و تلاش برای صلح با لشکر دشمن مطرح نبود. اباعبدالله الحسین(ع) جز به کنار زدن حاکم جائر به چیز دیگری نمی‌اندیشید.

متاسفانه یک جریان سیاسی خاص برای بهره برداری سیاسی و قبیله ای، منطق «تسلیم‌طلبانه» اصحاب دون‌مایه و خائن ائمه معصومین (ع) را به روحیه ظلم ستیزی، شجاعت، صلابت، عزتمندی و نفوذناپذیری امامان معصوم (ع) نسبت می‌دهند.

رهبر معظم انقلاب- ۱۵ مهر ۹۴- فرمودند: «این افراد می گویند چگونه است که حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسین علیه السلام با دشمنان خود مذاکره کردند اما اکنون با مذاکره با آمریکا مخالفت می شود؟ چنین تحلیلی درخصوص مسائل تاریخ اسلام و مسائل کشور، نهایت ساده اندیشی است زیرا حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردندمتأسفانه عده ای برای توجیه مذاکره جمهوری اسلامی ایران با شیطان بزرگ، با نگاهی عوامانه، اینگونه مسائل را در روزنامه ها، سخنرانی ها و فضای مجازی مطرح می کنند، که کاملاً اشتباه است».

روزنامه آرمان در مطلب مذکور مدعی شده است که «به دولت روحانی اجازه ندادند که تصمیم مذاکره مستقیم با آمریکا را با تیم مذاکره کننده حرفه‌ای و زبده خود به پیش ببرد». این ادعا در حالی است که تیم مذاکره کننده در دولت روحانی فراتر از مذاکره مستقیم نیز پیش رفتند؛ از گفتگوی تلفنی و پیاده روی دونفره تا ارسال کادوی کریسمس و گپ و گفت صمیمانه درباره نوه ها و...اما نتیجه چه شد؟!

نتیجه این شد که باراک اوبامای مودب! و باهوش! برای اولین بار پس از انقلاب، از صدور ویزا برای نماینده دولت ایران(دولت روحانی) در سازمان ملل ممانعت ایجاد کرده و وی را تروریست! نامید. اوباما در اظهارنظری گستاخانه، ملت ایران را یاغی! نامید و...در نهایت دستپخت دولت روحانی در سیاست خارجی موجب شد که علاوه بر 2 برابر شدن تحریم ها، قیمت دلار نیز حدودا 10 برابر افزایش یابد!

** سیگنال های کاهش قیمت مسکن از وین!

روزنامه ابتکار در مطلبی با عنوان «سیگنال های کاهش قیمت مسکن از وین» نوشت:«با اینکه هنوز توافقی صورت نگرفته اما انتشار اخباری درخصوص پیشرفت‌های مذاکرات برخی از بازارهای داخلی را با خود همراه کرده و سبب کاهش قیمت در بخش‌های مختلف شده است».

در ادامه این مطلب آمده است:«بازار ارز، طلا و خودرو از جمله بازارهایی بودند که همزمان با دریافت اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای شاهد کاهش قیمت شدند. حال برخی از اخبار نشان می‌دهد که بازار مسکن نیز تحت تاثیر خبرهای مثبت برجامی قرار گرفته و آمارهای غیررسمی از قیمت مسکن در شهر تهران هم از کاهش ۰.۵ درصدی حکایت دارد. بر اساس گزارش‌هایی اولین واکنش بازار مسکن نسبت به روند مثبت مذاکرات هسته‌ای به شکل کاهش ۰.۵ درصدی متوسط قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان بروز پیدا کرد».

دلواپسی مشترک اسرائیل و اصلاح‌طلبان از موشک «خیبرشکن»/ با الگوبرداری از قیام عاشورا «مستقیم با آمریکا مذاکره کنیم»!

پیش از این در مرداد ۹۷ و در شرایطی که تحریم ها برقرار بود و ترامپ صرفا از مذاکره با ایران سخن گفت، قیمت دلار و سکه در بازار کاهش یافت و رسانه های اصلاح طلب با آب و تاب به بازتاب این موضوع پرداختند.   

برای نمونه، در آن مقطع روزنامه همشهری در صفحه اول در مطلبی با عنوان «شرط ایران برای مذاکره» نوشت: «واکنش‌ها به پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط ترامپ؛ اول بازگشت به برجام...صعود انفجاری بورس روی موج توافق و ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز».

ذوق زدگی روزنامه‌های اصلاح طلب از پیشنهاد مضحک ترامپ در آن مقطع و القای مساعد شدن اوضاع اقتصادی در صورت مذاکره با آمریکا، دم خروس التهابات ارزی را بیرون زد.

کارشناسان معتقدند که گره زدن معیشت مردم به مذاکره و القای این ادعا که تنها راه بهبود اوضاع اقتصادی، از مسیر وین می گذرد، بخشی از عملیات روانی جریان خاص برای گروگان گیری اقتصاد ایران و سپس زمینه چینی برای تحمیل برجام های بعدی است

در دولت قبل برخی روزنامه‌های اصلاح طلب با تیترهایی درخصوص ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و ارز و خودرو و... اینگونه القاء کرده بودند که در حالیکه ترامپ فقط پیشنهاد مذاکره داد، بازار اینگونه مثبت شد، حالا اگر مذاکره کنیم چه شود!

پیش از این-در دولت روحانی- روزنامه آرمان با اعتراف به ریشه اصلی گرانی ها در مطلبی نوشته بود:«اگر یک آسیب شناسی واقع گرایانه نسبت به تحولات اقتصادی چند وقت گذشته صورت دهیم، به نظر می‌رسد وفاق اصلی وجود دارد که ریشه اصلی و متغیر کلیدی گرانی‌های اخیر در حوزه‌های سکه، ارز، خودرو، مسکن و در آینده نزدیک سایر کالاهای حتی فیزیکی که می‌تواند به این گروه بپیوندد، در حجم نقدینگی است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    25 0
    اگر افسادطلبان قیام عاشورا را به درستی درک می کردند که سرمایه های اسرائیل در ایران نمی شدند که از طرف دشمن با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بجنگند
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      12 0
      گیریم مذاکره موشکی هم قبول کردیم مثلابردش تا2هزاربیشتر نباشه انوقت بهانه ندادیم دست غرب ک اگه موشک زیر500 کیلومترهم امتحان کنیم میگن موشک بالای 2هزارکیلومتربوده و کلی بهانه های دیگه؟؟ بعدهدفشوم میزارن رونظارت ک مثلا بازرس بفرستن پایگاههای نظامی مابه بهانه افزایش بردندادن این اصلاحات نفهمه یاخودشونوزدن به نفهمی شایدم مزدوری ایا مذاکره باغرب بی انکه امتیازنظارت بهشون باج بدی قبول میکنن؟ اره خوشکله اسم مذاکره برای هرچیزی امااهداف وعاقبت اون مذاکره چیه؟؟مابه غربی هابگیم بردبالانمیسازیم اوناهم میگن چشم قبول؟؟؟ تاامتیازنظارت نگیرن ازایران وسرنوشت لیبی را در نیارن سرمون دست برنمیدارن. چراتورسانه هاوتلوزیون شرح داده نمیشه ک هدف مذاکره ای ک غرب میگه چیه تاملت بهتر خائن هارابشناسن؟؟! کل سایتهای هسته ایمون بازرسی کردن تمام جزییاتش روگرفتن واطلاعات کم مونده موشک هم این سرنوشت دچاربشه.. باندذلت پذیربایدبدونه غرب بدون حربه ی نظارت وبازرسی هیچ مذاکره ای باب میلش نیست وحشی ها
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      8 0
      افساد طلبان 8 سال اقتصاد کشور و معیشت مردمو معطل مذاکره با شیطان بزرگ کردند و تورم 1000 درصدی سر سفره مردم گذاشتن بازهم خجالت نمی کشند و از رو نمی روند !
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      4 0
      جریان اصلاحات حدود سی دو سال قوه مجریه و در مواقعی قوه مقننه را در دست داشته است امروز بجای پاسخگویی عملکرد خود در نقش مدعی العموم در امده است و هنوز با توجه به عمر زیریک سال دولت اقای رئیسی نقش طلبکار را بازی میکند
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    17 0
    به هر میزان که به‌دنبال مذاکره و هر نوع توافق با شیطان بزرگ و دنباله‌روهای اروپایی‌اش باشیم اقتصاد کشور به همان نسبت شرطی شده و با شکست مواجه خواهد شد؛ اما اگر مذاکرات و تعهدات هسته‌ای برجامی خود را تا زمان لغو تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن به حال تعلیق در آوریم و به دنبال مقاوم‌سازی اقتصاد و خنثی‌سازی و بی‌اثرسازی تحریم‌ها و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با بالاترین سطح و سرعت ممکن باشیم، قطعاً نقمت و تهدید تحریم را به نعمت و فرصت تبدیل کرده‌ایم؛ در این‌صورت حربه‌ی تحریم برای همیشه از دست دشمنان گرفته خواهد شد و در جنگ اقتصادی موفق خواهیم شد، و این تنها راه موفقیت است.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      2 0
      اتفاقا مني كه با اصولگراها هم مشكل اساسي دارم و الانم از اصلاح طلب ها بدم اومده ميگم بايد مذاكره تموم بشه چون با اين كاراي شما كار بيهوده اي هستش و اوضاع درست نميشه و همرو فقط معطل ميكنه
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      3 0
      سئوال اينجاست كه ما چرا دنبال اين كار رفتيم و اين همه هزينه بيهوده كرديم كه بعد چند صد مليارد دلار هزينه چند هزار ملياردير دلار متضرر شدن از تحريم تازه راستي ازمايي كنيم بعد تعليق كي مسئول اين هزينه به مردمه چرا پاسخگو نيستين
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    12 0
    برای اجرای سیاست قطعی یعنی لغو تمام تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی‌آزمایی آن توسط ایران هیچ مذاکره‌ای لازم نبوده و نیست؛ چه رسد به‌اینکه مذاکره فرسایشی شده و زمزمه‌ی مذاکره‌ی مستقیم با آمریکا مطرح می‌شود! از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا مذاکرات را در اسرع وقت به حالت تعلیق در آورند و تا زمانی‌که غربی‌ها به تعهدات خود عمل ننموده‌اند، به مذاکرات باز نگردند.
  • نیما IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    12 0
    اصلاح طلبان غلط کردند باید پایشان اندازه گلیمشان دراز کنند و گرنه دهانشان خورد خواهیم کرد
  • مهدی مختاری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    11 0
    با سلام. حضرت امام حسین (ع) که جانم به فدای شان باشد، نامۀ یزید ملعون را نخواند و به گوشه ای پرت کرد؛ حتی نخ دور نامه را هم باز نکرد؛ پس مذاکرۀ مستقیم با آمریکای جنایتکار (یزید ملعون زمان ما) خیانت محسوب می شود. حالم از افکار و رفتار این افساد طلب های ... به هم می خورد
  • بختیارری IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    15 0
    چطور ممکنه افرادی که حرمت عزای سالار شهیدان را نگه نداشتند یکباره پیرو آن حضرت شدند؟؟؟؟؟؟؟؟ خیالتون راحت این تتوی ابرو و مش شما دیگه رنگی نداره
  • جواد IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    11 0
    اف بر اصلاحات
  • شسم IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    5 5
    دلواپسى مشترك اسرائيل و اصلاح طلبان ؟! مطمئنيد ؟!
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      9 0
      بععععععله!!!!
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    11 0
    اصلاح طلب یعنی ظالم به ملت
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    9 0
    به نظر منم باید چراغها رو خاموش کنیم تا هرچی عسلاهاطچی و غربگدا هست بره، خیالتون راحت یه سؤال هم نخواهیم کرد که چرا رفتین!!!!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      7 0
      دقیقا
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    15 0
    آیا از اصلاح طلبان رذل تر و خبیث تر هم وجود دارد؟ بله اصلاح طلبان!!!!
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    9 0
    موشک خیبر شکن خاطره‌ای فاتح خیبر را زنده‌ می‌کند وخاری درچشمان اصلاح‌طلبان واسرائیل است
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    10 0
    روزنامه آرمان مدعی بودن در اردوگاه امام حسین(ع) شده!!؟ شما لیبرال بهاییان یک اثر کوچک از مسلمان بودنتان نشان دهید حضور در اردوگاه امام حسین(ع) طلب ما، (چپاول بیت المال و خیانت در اقتصاد و سیاست رسم نفوذیان یهودیست).
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    10 0
    با سلام جالبه، اصلاح طلبان با تحکم در باره راهبردها تصمیم گیری می کنند و به بهانه تحمیل جنگ و یا تحریم از سوی ملت خط و نشان می کشند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    8 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ماحسون IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    6 0
    شما با نام مقدس ومکتب امام حسین چکار دارین که بذا منفعتتون به آن گره میزنید، خب لات شما همونی بود که سران تمام کشورها منتظر بودن بوی چی از اتاقش بیرون میاد...،با خیال راحت عملگرائی کردین و دائم به یه یهودی بنده خدا کارت تبریک کریسمس با ایوجی قلب میفرستادین،خجالت بکشین
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    بارها گغتم، باید منابع تامین پول فتنه گران و ضد انقلاب را شناسایی کنید. کدوم بانک، یا شرکت یا کارخانه، واردات یا صادرات، همه اینها با پایش تراکنش های مالی امکان پذیر است، هر کی با این مسئله مخالف بود، یقین بدانید خائن است ولو ظاهرش علیه السلام باشد.
  • SE ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    جماعتی که در آرمان لانه کرده اید! آنها که میخواست راه دیگری جز راه امام حسین بروند و رفتند در نهایت در دارالعماره کوفه بدست زبیریان گردن زده شدند. الان هم برایتان چراغها خاموش است یک پاسپورت بگیرید بروید بغل عمو سام و عمه هیلاری یا هر جایی که دلت شنگولتان میخواهد
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    5 0
    اسراییل به زودی نابود خواهد شد
  • سید فروزان CH ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    7 0
    اصلاح طلبان دقیقا مانند همان افرادی هستند که از خاموشی خیمه ها استفاده و پشت امام حسین را خالی ، در زمان دفاع مقدس به بهانه تحصیل به لندن و پاریس و نیویورک رفتند با خانواده ، یا اینکه بعنوان پشتیبانی در ستادها از تهران تکان نخوردند مبادا یک قطره خون از بینی شان بریزد ،آن هاشمی که رییس اینها بود فرزندانش را فرستاد لندن به حساب بیت المال به بهانه تحصیل لعنت خدا بر این منافقین
  • خلیل IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    اسراییل به زودی نابود خواهد شد
  • ایثار گر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    امروزبزرگترین وظیفه فرزندان ایران اسلامی تحقق فرمایش امام جامعه(جهاد تبیین)پس باروشن نمودن سوابق وابستگی نوفراماسونهای سرسپرده عالم استعمار بخوبی خرده فرمایشات ذلیلانه انها برای استثما مجدد ملت شجاع ایران معلوم میشه
  • FR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    3 0
    از همه خنده دارتر ادعای نظر مردم در باره جنگ است اخه امریکا و ناتو با نظر سنجی از مردم خودشان و اوکراین و یا در سایر جنگ ها به تهدیدات و اعمال آن اقدام کردند
  • FR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    ادعای مذاکره در عاشورا و موضوعاتی شبیه آن مانند مواضع مردانی ست که چون هوس تجدید فراش میکنند همین چند همسری را از اسلام قبول دارند
  • جمشید IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    6 0
    اصلاح طلبان سرمایه های اسراییل در ایران
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    موضوع بر سر مذاکره با آمریکا و یا عدم مذاکره نیست و وصل کردن این موضوع ب دوران امام حسین علیه سلام بسیار محدود است. موضوع بر سر بدست آوردن موقعیت مناسب قبل از مذاکره است.
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    4 0
    اون عکسی که روزنامه آرمان ملی گذشته خیلی خوب فطرت بد شون رو نشون میدن
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    1 0
    امام خامنه‌ای فرمودند: «سیاست کشور را ما اعلام کردیم و به مسئولین هم گفته‌ایم؛ هم از نزدیک گفتیم، هم با نوشته گفتیم، هم در جلسات گفتیم، هم در صحبت عمومی گفتیم؛ سیاست کشور معلوم است که چه کار باید بکنند. خب حالا تشخیص‌ مسئولین ما این است که برویم مذاکره کنیم تا همین سیاست را اِعمال کنیم؛ ما بحثی در این زمینه نداریم، منتها باید مراقبت بشود که مذاکره فرسایشی نباید بشود؛ نباید جوری باشد که طرف‌ها بخواهند همین طور مدام این مذاکره را کش بدهند که این برای کشور ضرر دارد. این را هم توجّه داشته باشید اینکه آمریکایی‌ها دائم اسم مذاکره را می‌آورند و مذاکره‌ی مستقیم با ایران را ما حاضریم و مانند این حرف‌ها، این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقّی را قبول کند؛ نه، می‌خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند! اصلاً کار او این جوری است، وَالّا اینکه حالا یک حرف حقّی را بشنوند، تصدیق کنند، قبول کنند، این جوری نیست؛ کما اینکه همین آقایان اروپایی‌ها هم در بعضی از جلسات خصوصی که گزارشش را مسئولین ما، مأمورینِ ما به ما می‌دهند، اقرار می‌کنند که حق با ایران است. ما گفتیم که باید اوّل تحریم‌ها برداشته بشود، چون ما خاطرجمع نیستیم به اینکه آن‌ها وعده بدهند که تا حالا ده‌ها بار به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند و ضدّ وعده عمل کرده‌اند، و حالا هم همین کار را خواهند کرد، لذا بایستی آن‌ها کاری را که ما می‌گوییم اوّل انجام بدهند تا ما خاطرجمع بشویم که انجام گرفت، بعد ما آنچه تکلیفمان است انجام خواهیم داد. این مذاکره‌کنندگان اروپایی گاهی در جلسات خصوصی تصدیق می‌کنند که همین سیاست، درست است و حق با ایران است امّا در مقام تصمیم‌گیری خب تابع آن‌ها هستند و خودشان واقعاً هیچ استقلالی ندارند. آمریکا هم زورگو و تحمیل‌کننده است و مسئله‌اش این است؛ بنابراین پیشنهادهایی هم که میکنند، غالباً پیشنهادهای متکبّرانه و تحقیرآمیزی است که حتّی قابل نگاه کردن نیست.»
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    درزمان شاه اكثر روشنفكران شعرا نويسنگان و٠٠٠چب بودند وامريكارا شرميدانستند ومعرفى ميكردند
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 0
    حیات مفسدین وسرمایه های اسراعییل در ایران به حیات وسلامت ارباب وابسطه است طبیعی است شما موشک بسازی .اسمش راهم بگذاری خیبر شکن لرزه علاوه بر پیکر اسراعیل بلکه بر سرمایه های اودر اینجا وارد خواهد شد
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    1 0
    خدایا تا کی این وطن فروشان بی دین و این خودفروختگان غرب زده را باید تحمل کرد خدایا شرشان را به خودشان برگردان آمین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس