کد خبر 1337490
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
مهدی شیری: معذرت می کنم اما عذرخواهی من جام نمی‌شود/ اگر فرصتی باقی بود جبران کنم

مهدی شیری در دقیقه ۶۳ بازی سوپرجام با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا پس از شکست پرسپولیس آماج حملات هواداران تیمش قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، طرفداران پرسپولیس درحالی به مدافع راست خود در فضای مجازی اعتراض کردند که این تیم شروع خوبی در سوپرجام نداشت.

سیامک نعمتی، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت نمی توانستند تیم خود را در این دیدار یاری کنند. احسان پهلوان یکی دو روز پیش از سوپرجام کُرونا گرفت و مهدی ترابی شب بازی!

امید عالیشاه هم هنوز کامل از بند مصدومیت رها نشده و احمد گوهری تنها خرید نیم فصل نیز با شکایت بیرانوند از بازی در این دیدار محروم شده بود!

برهمین اساس پرسپولیس با ترکیبی جدید شروع خوبی مقابل فولاد خوزستان نداشت و خیلی زود در دقیقه ۱۸ روی یک کرنر ارسالی دروازه اش را باز شده دید.

هرچند اخراج مهدی شیری کار پرسپولیس را برای جبران شکست و گل خورده سخت تر کرد اما این باخت دلایل متعدد دیگری هم داشت که...

به همین بهانه با مدافع راست بدشانس اما خوش اخلاق پرسپولیس هم کلام شدیم.

یک کارت قرمز در سوپرجام و دوباره حملات هواداران پرسپولیس به مهدی شیری آن هم بلافاصله پس از بازی! فکرش را می کردی؟

نه اما به طرفداران با معرفت پرسپولیس حق می دهم اعتراض کنند. همیشه آنها من و امثال من را تشویق کرده اند و حالا هم وقتی مرتکب اشتباه در بازی می شویم به همه این عزیزان حق می دهم که ...

بیشتر بخوانید:

قلم قرمز گل محمدی روی نام شیری

ناراحت نشدی؟

ناراحتی بیشتر من بابت از دست دادن سوپرجام است. این بیشتر آزارم می دهد و اذیت می کند.

شاید اخراج مهدی شیری کار پرسپولیس را برای جبران گل خورده سخت تر کرد اما تیم شما بعد از ۱۰ نفره شدن هم خوب بازی کرد. موقعیت های گل خوبی بدست آوردید که استفاده نکردید اما فقط مهدی شیری سیبل شد!

من باز هم از همه همبازیانم، مربیانم و هواداران پرسپولیس به خاطر کارت زردی که گرفتم عذرخواهی می کنم.

بعد از بازی در منطقه میکسدزون هم عذرخواهی کردی؟

درست است و باز هم ایرادی ندارد آدم اشتباهش را بپذیرد و عذرخواهی کند. می دانم این عذرخواهی برای طرفداران بامعرفت پرسپولیس جام نمی شود اما باز به همه این عزیزان می گویم ببخشید! اگر فرصتی باقی بود جبران کنم.

چه جوری جبران می کنی؟ با زدن گل قهرمانی یا پاس گل؟

من فوروارد نیستم که قول زدن گل قهرمانی را بدهم اما همه وجودم را می گذارم تا بتوانم گوشه ای از محبت های هواداران را جبران کنم . در بازی سوپرجام اشتباه کردم، شکی نیست و خیلی از این بابت ناراحتم ولی شکل مسابقه و شرایطی که با آن روبرو شدیم همه بچه ها را عصبی کرده بود. نمی خواهم بهانه یا دلیلی بیاورم اما ...

منظورت نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان است؟

به ایشان هم خسته نباشید می گویم. به هر حال آخرین قضاوت آقای اکبریان درعرصه داوری بود و دوست ندارم با حرف هایم آن را خراب کنم اما صحبت بسیار است. الان مهم ترین مسئله حمایت طرفداران از این تیم پرسپولیس است. این تیم به حمایت هواداران نیاز مبرم دارد  تا دوباره برای قهرمانی و فتح جام خیز بردارد. ما از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم و سوپرجام را از دست دادیم اما هنوز دو جام دیگر باقی مانده است. از همه عزیزان می خواهم این بازی را فراموش کرده و برای فتح جام حذفی و لیگ برتر از تیم پرسپولیس مثل همیشه حمایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 2
    بازی کن نادان به درد تیم نمی خورد . به تیم ضربه می زند
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      1 0
      خودت فهمیدی چی گفتی
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 1
    این بدبخت چکار کنه برای تیم مثل سالهای قبل پنالتی مفتکی خطای الکی اخراج بازیکن مقابل. کارت زرد بی دلیل به دفاع های تیم مقابل نمیدن ایشون مقصره اصلا میان بازی برگزار میکنن که جام بدن ایشون مقصره کمی تفکر و وجدان پاک و انسانیت به دور از غرض و حماقت لازمه تا بفهمن کی مقصر هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس