شرور سابقه دار و فراری پیشوا دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا از دستگیری شرور سابقه دار و فراری که از سال 95 تاکنون گریخته بود خبر داد.

به گزارش مشرق،  مرتضی طهماسبی از دستگیری شرور سابقه دار و فراری که از سال ۹۵ تاکنون گریخته بود خبر داد و اظهار داشت: این اوباش با یاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی دستگیر شده است.

دادستان پیشوا با بیان اینکه دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه جولان به اشرار نخواهد داد گفت: این شرور سابقه دار در سال ۹۵ طی یک نزاع جمعی نیز حضور داشته و از آن سال تاکنون گریخته بود اما جستجو برای یافتن این فرد ادامه دار بود.

وی با اشاره به اینکه از موارد مطروحه جرم‌های این اوباش قدرت نمایی با اسلحه و آدم ربایی و تیراندازی بوده است افزود: طی همکاری‌های مجموعه اطلاعاتی در استان‌های شمالی و غرب کشور این متهم دستگیر شده و به سزای اعمالش خواهد رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • م ف IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    اول تشکر میکنم که به دام انداخته شد و دستگیر گردید.دوم اینکه دقیقا یکی مثل ایشون هم که سابقه بیشتری هم نسبت به این فرد داره اعم از آدم ربایی قمه کشی حمله مسلحانه و تیراندازی و مواد فروشی و سرقت و .... به نام علی ترکاشوند بلا فاصله پس از دستگیری با وجود داشتن حکم زندان بعد از یک هفته نمیدونم به چه شکلی کاملا مشکوک آزادش کردن که مجددا به اقدامات مجرمانه و خطرناک خود ادامه دارد می‌دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس