کد خبر 1336225
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
واکنش خانم نماینده به انتشار عکس جنجالی +عکس

نماینده خانم مجلس مصر بعد از جنجال آفرینی در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران پنجشنبه گذشته در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ۲۰۲۲ به مصاف کامرون رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برنده این بازی شود.

در این بازی جنجالی که کی روش به دلیل اعتراض شدید به داور اخراج شد در روی سکوهای ورزشگاه و در میان هواداران مصری یک خانم نماینده جنجال آفرین شد.

واکنش خانم نماینده به انتشار عکس جنجالی +عکس

امیره العدلی نماینده مجلس مصر در این بازی در روی سکوهای تیم ملی کشورش حضور داشت و تصویری از او هنگام سیگار کشیدن منتشر شد که در چند روز گذشته در فضای مجازی و رسانه ها جنجال آفرین شد.

بالاخره نماینده خانم مجلس بعد از جریان سازی به دلیل سیگار کشیدن به این فضاسازی پاسخ جنجالی داد و در صفحه اجتماعی اش، نوشت: خب الان، از شر داستان و پیام های زیاد خلاص شدیم. بله این عکس من است..من به موضوع آزار و اذیت علاقه ای ندارم. سیگار می کشم و سالهاست که این کار را می کنم و اصلا پنهانش نمی کنم!

وی افزود: سیگار را رها نمی کنم و تازه کار هستم. کسی دوست دارد سیگار بکشد ولی یک عادت بد برای سلامتی است اما آن را دوست دارد.کسی که دوست دارد غذای چرب بخورد، مانند سیگاری ها، در مورد سلامتی اشتباه کرده اما آن را دوست دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    5 5
    عجب دفاع جانانه ای از خودش کرده. دوس داره. تازه کار هم هست. عجب ترکیبی. می تواند سمبل زنان مصر باشد.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    6 0
    ترک سیگار آسان نیست.
  • ماحسون IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    6 2
    سیگار جنجال داره بزرگ کوچک دارن میکشن، دلیلشم 8سال خون دل خوردن بود، یکی از افراد اون 8 سال باعث آلودگی شهر تهران شد، چون دماغش خیلی بزرگ بود،وتمام اکسیژن تهران رو مصرف میکرد و با بازدم دی اکسید کربن شدیدی به هوا انتقال داد
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    1 1
    تو سيگارت را بكش ولي وقتي بقيه اين كار را نكوهش ميكنند جلوشونو نگير بذار اونا هم كارشون را بكنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس