کد خبر 1335508
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
مظلومیم و اعتراض کردن را بلد نیستیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال را ستود و گفت: متأسفانه کم‌تجربگی کمی به ما ضربه می‌زند.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال هوادار مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: امروز یک بازی بسیار بسیار خوب و جاندار را از هر دو تیم دیدیم. فکر می‌کنم باید به خودم ببالم و الان با صدای خسته صحبت نکنم. واقعاً به تیمم افتخار می‌کنم. تیمی که نشان داد چه پتانسیلی برای موفقیت دارد. متأسفانه کم‌تجربگی کمی به ما ضربه می‌زند و این اتفاق در نیم‌فصل اول هم افتاد. باید خودمان را جمع کنیم و شرایط را تغییر دهیم. وقتی تیم صدرنشین مقابل ما وقت را تلف می‌کند یعنی ما خیلی خوب بودیم. به همین دلیل من افتخار می‌کنم و به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم با یک رکورد وحشتناک در نیم‌فصل اول و ان‌شاءالله موفق شوند.

وی ادامه داد: ما امروز از چند جهت ضرر کردیم، ولی خسته شدیم دیگر. من خودم خسته‌ام و دیگر نمی‌خواهم به بحث داوری ورود کنم. صحنه‌هایی که ما کنار خط می‌بینیم، ولی داور در یک متری نمی‌بیند، مقداری آدم را ناراحت می‌کند. مخصوصاً پنالتی که دقیقه ۶۵ مرادمند توپ را با دست زد. در گل دوم باید صد درصد خطای اول گرفته می‌شد. من نمی‌دانم چرا ما می‌بینیم ولی داور نمی‌بیند! مطهری کاملاً بازیکن ما را هُل داد. در مورد صحنه‌های دیگر هم ما باید روی آنها بحث کنیم. امیدوارم داوران سلیقه‌ای سوت نزنند. باید به این موضوع فکر کنیم. امیدوارم شرایط مساوی باشد و همه تیم‌ها بتوانند با فیرپلی نتیجه بگیرند. ما برای بازی‌های بعد آماده می‌شویم. بازی‌های مهمی داریم. بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت است. امیدوارم با چند بازیکنی که قرار است به ما اضافه شوند شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی تیم هوادار در واکنش به این موضوع که تیمش در دقایقی تمرکز خود را از دست داد، گفت: بعد از پنالتی شرایط ما تغییر کرد. ما توقع چنین پنالتی را در اوایل بازی نداشتیم، ولی ریتم بازی‌مان خوب بود. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می‌خواستیم بازی را ببریم. به لحاظ فوتبالی هم موفق بودیم، ولی به لحاظ نتیجه‌گیری مثل بازی‌های قبل این اتفاق برای ما نیفتاد. نقاط ضعفی داریم که باید روی آنها خیلی خیلی کار کنیم. همانطور که گفتم تیم ما اگر تمرکزش را از دست بدهد فوتبال را از دست می‌دهد. بارها به بچه‌ها گفتم تنها چیزی که تیم ما را دچار چالش می‌کند این است که تمرکزمان نسبت به داوری و جو داوری عوض شود. تیم ما خیلی مظلوم است و اگر دقت کنید اصلاً اعتراض کردن را بلد نیستیم. سه تعویض من هم به خاطر همین بود. چون داور خیلی به ما لطف داشت می‌ترسیدم بچه‌ها کارت زرد دوم را بگیرند و به همین دلیل آنها را تعویض کردم. همین موضوع هم کار ما را سخت کرد.

عنایتی در مورد عملکرد بابک مرادی در این بازی توضیح داد: من کلی صحبت می‌کنم. بابک مثل تمام بازیکنان ما تمام تلاشش را انجام داد، ولی توقع ما خیلی خیلی بالاتر بود. مطمئناً مرادی در نیم‌فصل دوم خیلی می‌تواند به ما کمک کند. مطمئن باشید بابک بازی به بازی بهتر خواهد شد. او سه چهار جلسه بیشتر با ما تمرین نکرده است. اینها کیفیت لازم را دارند و ما آنها را جذب کردیم که مشکل‌مان را حل کنند. در فرصتی که ما داریم شرایط‌مان قطعاً بهتر خواهد شد. ما یک ضرر بزرگی که کردیم، لغو و برنامه دادن مجدد برای این بازی بود که باعث شد بچه‌ها اصلاً استراحت نکنند و این از لحاظ روحی به تیم ما ضربه زد. حتی ما برنامه اردو را به‌هم زدیم تا به این بازی برسیم. ما ۹ روز فرصت داریم. ان‌شاءالله به خوبی ریکاوری می‌کنیم و به کار باز می‌گردیم.

وی درباره مسائل مدیریتی تیمش یادآور شد: من هیچ مسئولیتی در امور مدیریتی ندارم و فقط و فقط سرمربی تیم هستم. همه چیز دست دوستان است.

سرمربی هوادار در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش همچنان در نیم‌فصل دوم نیز مسابقات خود را در استان البرز برگزار خواهد کرد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما باید برخی مسائل را حل کنیم. تیم‌هایی داریم که از لحاظ مالی شرایط خوبی دارند. همه هم می‌دانیم چه تیم‌هایی هستند. متأسفانه این تیم‌ها تمام تمرینات‌شان را در تهران انجام می‌دهند و تیم ما که برای تهران است دچار مشکل است. ما در هر بازی در این مورد حرف می‌زنیم، ولی کو گوش شنوا؟! به نظرم اگر لیگ را متمرکز برگزار کنند خیلی بهتر است. یکی از مشکلات بزرگ ما چمن است. نمی‌دانم مشکل از من است، یا نه! شاید ما یک تغییری باید بدهیم و چند بازیکن بلندزن بیاوریم و بکشیم زیر توپ! این چیزی است که بیشتر تیم‌ها از آن استفاده می‌کنند. حق هم دارند، چون زمین‌های ما کیفیت ندارند. سال گذشته تیم ما در لیگ یک فوتبال بازی می‌کرد، اما امسال این چالش به تیم ما ضربه زده است و امیدوارم هر چه سریعتر بتوانیم یک راه حل برای آن پیدا کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 2
    اين سه امتياز مبارك داور
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    داوری هیچ مشکلی نداشت آقای عنایتی که بدون استقلال هیچ نبودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس