کد خبر 1335492
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
کارشناسی داوری دیدار استقلال و هوادار

کارشناس داوری گفت: داور بازی تحرک کمی در بازی داشت و من یک بار هم ندیدم از دوهای سرعتی که یک داور باید ۱۰ بار استفاده کند را انجام بدهد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در خصوص داوری دیدار دو تیم استقلال و هوادار اظهار داشت: داور باید در اخطارهایی که می دهد خود را اصلاح کند.در نیمه اول هافبک استقلال یک خطای معمولی انجام داد که داور به اشتباه به او اخطار داد اما در یک صحنه همان بازیکن با پای خود به بازیکن هوادار ضربه زد که هیچ اخطاری به او نداد.

وی افزود: این مسئله اشتباهی نیست که به راحتی بتوانیم از آن بگذریم و داور باید در تشخیص خطا دقت کند. داور بازی تحرک کمی در بازی داشت و من یک بار هم ندیدم از دوهای سرعتی که یک داور باید ۱۰ بار استفاده کند را انجام بدهد. او اگر می خواهد که خارج از کشور قضاوت کند باید چابکی خود را بیشتر کند.

کارشناس داوری در خصوص صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی داور عنوان کرد: پنالتی که داور به سود استقلال در نیمه اول اعلام کرد کاملا درست بود.

عسگری در مورد صحنه ای که بابک مرادی با سر به توپ ضربه زد و توپ به بازیکن حریف خورد و مهاجم هوادار اعتقاد داشت که خطای پنالتی صورت گرفته گفت: دست در حالت طبیعی بود و هیچ حرکت اضافی با دست نداشت و هند نبود.

وی در مورد صحنه گل دوم گل استقلال که توسط مطهری به ثمر رسید گفت: قبل از این که توپ ارسال شود ارسلان مطهری با دو دست مدافع هوادار را حل می دهد و داور باید خطا اعلام می کرد. در این صحنه داور تحررک نداشت و ثابت ایستاده بود و خطایی بود که خیلی واضح اتفاق افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    تو کارشناس نیستی آقای عسکری
  • امیر علی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    چه و کدام کارشناسی؟! آنهم برای بازی که نتیجه آن را همه می‌دانستیم. زدن پنالتی توسط دروازبان آنهم برای تیمی که نیاز به تفاضل گل داره؟!
  • شمس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    مگه این بازی کارشناسی داوری هم داشت ؟ شرم کنید. مردم احمق نیستند فوتبال را میشناسند و در خانه تلویزیون دارند. سرمربی خارجی استقلال پیش خود چه فکری می‌کنه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس