image-20220205063252-1.jpeg

هدف اصلی پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»، گرفتن جسارت از ماموران ناجا و در نهایت هموارسازی مسیر «آشوب های خیابانی» و تیز کردن چاقوی اراذل و اوباش بوده است.

سرویس سیاست مشرق- چهارشنبه ۱۳ بهمن سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز در راستای ماموریت روزانه همراه با یک سرباز که رانندگی خودروی دو کابینه پلیس را به عهده داشت به گشت زنی در مسیر جاده اصلی شیراز به کوار مشغول بوده است. برابر قرائن به دست آمده یک خودروی پراید، تردد ماشین پلیس را رصد می کرده تا آنجا که وقتی ماشین پلیس به یک رستوران می رسد قاتل از خودرویی که متوقف شده بود پیاده شده و به سمت ماشین پلیس آمده و در وهله اول با قمه به سرباز ضربه زده و وی را زخمی می کند.

از آن طرف سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» در راستای دفاع از جان سرباز از ماشین پیاده شده، اسلحه خود را مسلح کرده و بدون آن که شلیک کند- در راستای حفظ جان مردم و همچنین قوانین موجود- به مجرم هشدار داده و به سمت او رفته و با او درگیر می شود؛ در این درگیری فرد مهاجم با قمه به جانشین پاسگاه ضربه زده و هنگامی که وی بر زمین می افتد ضربه ای نیز به گلوی او زده و سوار خودرو شده و فرار می‌کند. در نهایت این مأمور خدوم بر اثر شدت جراحات به شهادت می رسد.

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

این اقدام جنایتکارانه احساسات مردم را به شدت جریحه دار کرده است. شهید «علی اکبر رنجبر» دو فرزند خردسال داشته و اراذل و اوباش با این اقدام جنایتکارانه، این دو خردسال را یتیم کرده و خانواده ای را عزادار کردند.

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

با تلاشهای شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد. این قاتل محاکمه و مجازات خواهد شد، اما سوال اینجاست که اراذل و اوباش چگونه این جرأت را پیدا کرده اند که به حافظان امنیت حمله ور شده و اینگونه اقدامات جنایتکارانه را مرتکب شوند!؟

قطعا یکی از علت های وقوع این حادثه تلخ، ضعف قانون است. در همین راستا «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس در توییتر نوشت: «شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید علی‌اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد. »

وی در ادامه تاکید کرد: «ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.».

اما سوال اینجاست که چه کسانی چاقوی اراذل و اوباش برای حمله به مأموران ناجا و حافظان امنیت را تیز کردند!؟ برای پاسخ به این سوال کمی به عقب برمی گردیم.

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

در آبان ۹۹ حزب اتحاد ملت- اعضای حزب منحله مشارکت-  با صدور بیانیه ای با بی اخلاقی، نیروی انتظامی در ایران را با پلیس وحشی آمریکا مقایسه کرد. در آن مقطع حزب اتحاد ملت همصدا با رسانه های معاند، تخلف احتمالی یک مأمور در ایران را با اقدامات متعدد و سازماندهی‌شده پلیس نژادپرست آمریکا در یک کفه ترازو قرار داد.

این در حالی است که تاکنون تعداد زیادی از حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی در راه پاسداری از مردم کشورمان به درجه رفیع شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز به درجه جانبازی رسیده اند.

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

برای نمونه چندی پیش یکی از مأموران جوان و فداکار نیروی انتظامی در جریان تعقیب و گریز یک سارق در تهران به درجه رفیع شهادت رسید. پیش از آن نیز یکی دیگر از جوانان غیور در نیروی انتظامی در حین مأموریت توسط سارقان منزل در محله شهرک غرب تهران مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

رسانه های اصلاح طلب تاکنون به دفعات مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای نیروی انتظامی را که برای حفظ امنیت کشورمان جانشان را فدا کرده اند، سانسور کرده و نسبت به آن بی توجه بوده اند. و اما همین طیف، جوانان غیور حافظ امنیت در کشورمان را با پلیس نژادپرست آمریکا مقایسه کرده اند.

اما مستندات موجود حکایت از آن داشت که مقصود اصلی از این تشابه سازی، هیولاسازی از نیروی انتظامی با هدف خلع سلاح این نیرو، گرفتن جسارت از ماموران ناجا و در نهایت هموارسازی مسیر «آشوب های خیابانی» و تیز کردن چاقوی اراذل و اوباش بوده است.

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

چگونه اصلاح طلبان چاقوی اوباش علیه پلیس را تیز کردند/ شهادت مأمور پلیس در شیراز، نتیجه پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت»

طیف تندرو اصلاح طلب- که خود مسبب وضع موجود اقتصادی است- به طرق مختلف در پی تکرار حوادث آبان ۹۸ و بازتولید آشوبهای خیابانی در اقصی نقاط کشور است.

در این میان، یک مانع جدی، اقتدار نیروی انتظامی و جایگاه ویژه مدافعان امنیت در میان افکارعمومی است. طیف تندرو اصلاح طلب که خود یدطولایی در آشوب های خیابانی در سال ۸۸ داشته است و آتش بیار معرکه در دی ۹۶ و آبان ۹۸ نیز بوده است، در پی آن است تا از یکسو جایگاه ویژه پرسنل فداکار نیروی انتظامی در نزد افکارعمومی را تخریب کرده و از سوی دیگر با عملیات سنگین رسانه ای، نیروی انتظامی را وادار به انفعال کند و مولفه اقتدار را از نیروهای حافظ نظم و امنیت مردم بگیرد.

به این نمونه توجه کنید؛ روزنامه شرق- ۲۶ دی ۱۴۰۰- در مطلبی با عنوان  «اعتراضات و درک واقع بینانه» به قلم آقای احسان هوشمند نوشت: «شواهد موجود همچنان نشان می‌دهد به‌زودی نمی‌توان انتظار تغییر مشهود و فوری، اثرگذار و فراگیر در شرایط اقتصادی کشور داشت...بی‌برنامگی، کمبود نقدینگی دولت، محدودیت درآمدهای کشور، در آستانه ورشکستگی‌بودن بخشی از مؤسسات اقتصادی و معدنی و صنعتی و به‌ارث‌رسیدن مسائل مزمن گذشته، هزینه‌های رو به افزایش نهادهای دولتی و... ازجمله عواملی است که نشانگر پیچیدگی مسائل جاری کشور و ناتوانی مسئولان در بازکردن گره‌های درهم‌تنیده اقتصادی کشور است».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «نارضایتی‌های موجود که ماهیت اقتصادی و شغلی و صنفی دارد، ممکن است تحت تأثیر عواملی تغییر جهت دهد و به ابراز نارضایتی‌های دیگر منجر شود... در این شرایط دشوار که بخشی از جامعه ایران به‌ دلیل شرایط عینی و مادی و شرایط روانی و ذهنی درجاتی از نارضایتی را تجربه می‌کند، آموزش و توجیه جدی و حتی ملزم‌سازی نیروهای انتظامی برای برخورد قانونی و آرام با اتفاقات پیش‌روی... آزادی زندانیان و تجدیدنظر عملی در برخی روندهای قضائی و امنیتی و نیز گشودگی در فضای رسانه‌ای داخلی...می‌تواند تا حد زیادی در آرام‌کردن جامعه اثرگذار باشد».

افراطیون اصلاح طلب در پی آن هستند تا میوه این عملیات رسانه ای سنگین و مشترک با اپوزیسیون را در آشوب های خیابانی بچینند. ولیکن قطعا یکی از نتایج این پروژه مخرب و خطرناک، جسارت دادن به اراذل و اوباش در حمله به حافظان امنیت است.

حال لازم است تا علاوه بر مجازات قاتل این مأمور وظیفه شناس، بانیان پروژه «خلع سلاح حافظان امنیت» نیز مورد محاکمه قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • بی نام IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    19 2
    آموزش دفاع از خود در نیروی زحمت کش همیشه در خطر انتظامی بسیار پایین است
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      6 1
      به هرحال اصلاح طلبان مشمئز کننده، هستند و شنیدن و دیدن شان همواره کفاره دارد!
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    24 5
    دیگه شما شورش رو در آوردید قاتل اصلی این پلیس چند دوره مجلسی هست که حاضر نشدن قوانین بکارگیری سلاح رو اصلاح کنن اگر این بنده خدا تیراندازی کرده بود الان زنده بود ولی باید می رفت پشت میله ها و دیه می داد همه هم فحشش می دادن حتی شما دوست عزیز.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    32 3
    شهید مظلوم اگر از سلاح استفاده می‌کرد، بعدها همین اراذل و اوباش و دوستانش به سراغ او و خانواده‌ی وی می‌آمدند.
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      15 3
      بدتر از اراذل و اوباش سایتهای اصلاح‌طلب هستند که اگر آن پلیس این رذل را کشته بود الان همزبان با رسانه‌های دشمن داشتند مرثیه سرایی می‌کردند
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    21 2
    مشرق جان اگر جسارت نباشه می‌تونم بپرسم سرنوشت اون صاحب لندکروز که به مامور راهور سیلی زد چی شد و حکم قطعی اش چه بود؟!
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      5 10
      جالبه اون نماینده که سیلی زد یک اصولگرای افراطی هست وشما هیچ دنبال قضیه را نمی گیری خوب معلومه جلو خلاف نماینده را نگیری سیلی نماینده قانون به قمه اوباشگران ختم میشود
  • مهاجر FI ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    22 6
    امشب بی بی سی فارسی و من و تو و روزنامه های اصلاح طلب و سایر اراذل و اوباش فجازی کمپین آزادی فوری این فعال حقوق مدنی !! را راه اندازی میکنند.
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    29 8
    بقای حکومت مستلزم ریشه کنی اصلاح طلبهاست.
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      10 4
      دقیقا
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      7 14
      دیگه بی مزه و مسخره اش کردید.اینکه اون لحظه چرا مامور شلیک نمی کنه ربطی به اصلاحات داره؟ چند وقت پیش تومترو یک نفر چاقو به دست بود و مأمور بهش شلیک کرد لابد اونجا نتیجه عملکرد خوب اصولگرایان بود.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 2
      اتفاقا اصلاح طلبا باید باشن تا تقصیرا رو بندازن گردن اونا.
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    19 4
    اینها ارازل واوباش نیستند ،این قاتلین از اعضای سازمان منافقین ومزدور انها برای براندازی و نسل کشی اینده در ایران هستند
  • علیرضا IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    39 5
    الان که مجلس و دولت و قوه قضاییه دست جریان انقلابیه یک بار برای همیشه نسخه این اصلاح طلبان رو بپبچند .....چرا نظام اینقدر مماشات میکنه ........ما نیاز به یک قانون جامع امنیتی و انتظامی در همه سطوح داریم ولاغیر
    • ع ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 1
      هر اتفاقی بیفتد این بردران بزرگوار شروع می کنند به جرم علیه اصلاح طلبان اولا .مملکت قانون گذار دارد دوما روحانی واکثر وزرایش از اصولگراها بودند.بروید رزومه شان را بخوانید.
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    27 1
    شهید رنجبر انسانیت کرد، رحم کرد و شلیک نکرد.. در عوض قاتل او با سبعیت و بدون ترحم گلوی او را برید. ریز ریز اش کنید.
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    14 2
    بخشی از آیات سوره بقره: قالوا انَما نحنُ مصلحون. الا انَّهُم هُمُ المُفسدون کلام خداوند خود گویای همه چیز هست.
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    15 6
    سران اصلاحات تفاله های آمریکا هستن و هدفی جز ساقط کردن جمهوری اسلامی ندارن. اینو عملکردشون نشون میده.
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    20 4
    اگرتوعکس بالاتصویرشخص کناراسحاق جهانگیری موسوی لاری وزیرکشور وقت دولت خاتمی هست این همون شخص به وجود آورنده آشوب و درگیری در شهرستان لامرددردهه هشتادهست که درصدد ایجادتأسیسات پالایشگاه درشهرلاربوددرصورتی که چاه های اکتشاف شده نفت و گازدرشهرلامردفارس بودوهمین باعث آشوب و درگیری وخسارتهای زیاد شد
  • Arash IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    23 0
    مجرمی که به پلیس نزدیک میشه که اسلحه ی اونو بگیره، یا مجرمی که اسلحه ی سرد یا گرم داره،،، باید پلیس شلیک کنه،،،، باید از ماموران انتظامی حمایت کامل قضایی بشه،،، ملت ، امنیت در گرو حمایت از مامورین قانونه
  • اسفندیار IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 26
    معلومه ازپایگاه مردمی اصلاح طلبان و رای بالای اونها خیلی دلهره دارین
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      8 2
      پایگاه مردمی و رای بالا :)))))))))
  • ایرانی NL ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    31 4
    بعنوان یه ایرانی فقط اینو تو این سالها فهمیدم اصلاحطلبان همراه با معاندین همه کاری کردند تا ایران رو دست و پا بسته تسلیم اشرار آمریکایی و آل سعود داعشی بکنند.پلیس وحشی آمریکا کافیه به کسی مظنون بشه بهش نشونه گیری میکنه در صورت کمترین حرکتی تیربارانش میکنن!توی بازیها و فیلمهای سینمایی هم با افتخار نمایش میدن! بعد اینجا این مفسدین پلیس نجیب و مومن ایران رو میخوان خلع سلاح کنند! نباید منفعل بود برای حفط ایران و ایرانی و ناموس ایرانی باید به یاری حافظان امنیت رفت وگرنه هیچکس در امان نخواهد بود حتی همین مثلا اصلاحطلبها!
    • سبزواری IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      ایرانی جان چرا مجلس قانونی در این زمینه مصوب نکرد؟؟!!!!
  • US ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    8 0
    پلیسی که اسلحه گرم به کمر می بنده باید کامل ترین آموزش ها رو هم ببینه. پلیسی که به عنوان گشت اعزام میشه باید دفاع شخصی و تسلیم نمودن مجرم و استفاده از اسلحه گرم رو با بالاترین کیفیت دیده باشه. و اینکه پلیس گشت باید روی لباسش دوربین داشته باشه جلیقه ضد گلوله تنش باشه
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 7
    یا از اینور بام می افتیم یا از اونور. مشرق عزیز چرا مواردی که به هم ربط ندارند رو به هم ربط میدی؟ کی اصلاح طلب ها گفتن نباید در برابر مجرمین حداقل از خود دفاع کرد؟
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    6 0
    بابا تو همین سایت فرایند تصویب قانون بکارگیری سلاح رو منتشر کردین و خودتون نوشتین که شورای نگهبان ایراد گرفته و گفته اخطار و کمر به پایین و... اینا باید به متن قانون اضافه بشه،
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    5 2
    پس سلبریتی ها الآن کجا تشریف دارن ؟چرا از یکی شون صدایی در نمیاد؟چرا کمپین حمایت از مامور ناجا رو راه نمیتدازن؟؟؟ خوب معلومه عزیز دلم وطن فروش را چه به حمایت از مامور وطن. شما که به حق نان ونمک اعتقاد دارین این عزیزان دلبر وقتی سر سفره تفکرات لیبرال غربی صهیونیستی،بهایی و هزار کوفت و زهر مار دیگه نشسته باشن نباید نمکدان اونهارو بشکنن به شما قول میدم وقتی حکم این قاتل صادر شد سرو کله اونها هم پیدا میشه و جبران میکنن
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    7 5
    آقاى روحانی بارها به دنبال تضعیف نیروهاى نظامی بودند.
    • ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 1
      خدا لعنت کنه فریدون و تمام افساد طلبان را
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 1
    بابا ول کنید این اصلاح طلبها را بروید سرتو نو بندازید پایین و کار مملکت رو راه بندازید و زیاد به اینها توجه نکنید مجلس باید هر چه سریعتر قانون بکار گیری اسلحه توسط پلیس را اصلاح کند و به پلیس اجازه کامل بدهد تا هر کس که به اخطار پلیس توجه نکرد به او تیر اندازی بکند ضمناً هیچ دادگاهی حق ندارد تا پلیس را مورد پیگرد قرار بدهد. بستن دست پلیس= افزایش ناامنی و هرج و مرج
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 4
    چاقوی اوباش را مجلس و قوه قضائیه تیز کرده نه اصلاح طلبان لطفاً گناه خود را به گردن دیگران نیندازید بخدا خون این پلیسهای مظلوم بر گردن نمایندگان مجلس و قوه قضائیه میباشد .
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    4 1
    پلیس در مقابل فرد مسلح چه چاقو، چه قمه و چه تفنگ بلافاصله حق تیراندازی دارد. در امریکا وحشت از پلیس بقدری است که غیر از مطابعت و احترام راه دیگری برای نجات جان خود ندارند. البته بخاطر مسائل نژادی سو استفاده های زیادی هم میکنند. اقلیت ها مخصوصا سیاه پوست مرتب کشته میشوند و بعد پلیس در دادگاه رای ب بی گناه بودن انها میدهد.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اگر با این نظر موافقید که در اشکهای این دختر نازنین شهید بزرگوار و غم و مصائب خانواده محترمشان قوانین قدیمی بروز نشده و بانیان آن مقصرند بفرمایید .
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 1
    ارازل و اوباش اگر 1500 نفر در سه روز بکشند قهرمان می شوند اگر یک مامور کشته شود جنایت جنگی اتفاق افتاده است.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    درد دل ما را نوشتی قاتل سرهنگ شهید همین رجاله های مزدور ند
  • مجید IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    قوه قضاییه این چاقو را بگیرد از دست اوباش
  • DE ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    وقتی نماینده مردم به صورت مامور پلیس سیلی زد و بعد هم ماست مالی شد جرات را به ارازل و اوباش داد که می توانند این غلط ها رو بکنند
  • تک سوار DE ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    ایول. حالا با یکی دوتا از وزرای اصلاطلب وزارت کشور مصاحبه کنید در این مورد.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    مشرق جان یادت رفت بنویسی در 18 تیر 88 نیروی انتظامی در ماجرای کوی دانشگاه با طناب پوسیده افساد طلبان به چاه افتاد و هزینه سنگینی پرداخت هم بدنامش کردن و هم ابهتش را شکستن طوری که الان پلیس بجای بررسی موضوعات بیشتر بر رتق و فتق موضوع داره افساد طلبان داخلی همسو با منافقین خارجی تلاش زیادی برای تضعیف نهادی امنیتی و انتظامی دارن
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    اف بر اصلاح طلبان بی ....که در مقابل این جنایت سکوت کردند اگرچه اصلاح طلبان بی شرم و بی وجدان، به نوعی جزء اوباش ها طبقه بندی میشن ،
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    یه سوال دارم .اگر یه آدم دین دار و معتقد باشه و بداند هم اصلاح طلب و هم انقلابیون دارند به بیراهه می روند و هر کدام از آنها یک بخش از حق را می گویند و عمل می کنند و بخش اصلی را رها کردند . .و کاری هم از دستش بر نمی آید . چه کار کند ؟ آیا چاره ای جز دوری از سیاست داره ؟ آیا چاره ای جز پناه بردن به خدا و دعا کردن داره ؟
    • DE ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      0 0
      یه سوال دارم .اگر یه آدم خیلی دین دار و معتقد باشه و نخواد ریا بشه خخخ و بداند هم اصلاح طلب و هم انقلابیون دارند به بیراهه می روند .... . چه کار کند ؟ آیا چاره ای جز دوری از سیاست داره ؟ آیا چاره ای جز پناه بردن به خدا و دعا کردن داره.خخخ چرا میپیچونی مسخره .اول ادعای دین و مذهب بعد تبلیغ جدایی دین از سیاست.خخخخ خیلی بچه ای ناشی . اینجا سایت مشرق برو بچ خیلی هوشیارن . از سفارت انگلیس پیام گذاشتی ؟ خخخ
  • DE ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    2 0
    وب سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی از سخنرانی کاوه مدنی در نشست آن گروه خبر داد// دو شگرد و زیر بنای استعماری صهیونیستی جورج سوروسی. اولا ملغی کردن قوانین اعدام است تا جاسوسانشان جرات پیدا کنند و ثانیا آشتی ملی یا همان اتحاد و یا اتحادیه ملی برای دمکراسی. زیرا اول با لغو اعدام و همزمان خلع سلاح پلیس و بستن دست پلیس ، دست اراذل و اوباش را باز میگذارند و چون حکم اعدام وجود ندارد او را از زندان میخرند حالا ۱۰ میلیارد تومان هم شده بشه !! و بعد که ۳۲ سال ملت را چاپیدند و غارت کردند و به نابودی کشاندند برای در رفتن از دست قانون آشتی ملی و یا اتحاد ملی را پیش میکشند .تا بتوانند حساب و بدهکاری و بزهکاری نجومی خودشان را صفر کنند و پس از یک عمر خلاف و دزدی و جاسوسی پرونده شان پاک شود و حرکت از نو. بیچاره غربگداها و اصلاح تبه کاران که چقدر بیسواد و عقب مانده اند. خودشان به ملت ما رحم نمیکنند بعد با حماقت تمام چشم امید به کدخدا بسته اند که دشمن به ما رحم کند
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 0
    ننگ بر اصلاحات
  • علی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    1 1
    مشرق جان حالت خوبه؟ چرا یک اقدام کثیف غیر انسانی یک جانی را میخای سیاسی کنی؟ در اینکه یک گروه در اداره کشور در طی 8سال گذشته کشور ومعیشت مردم را تبدیل به شعب ابیطالب کردند تردیدی نیست اما یک چاقو کشی؛یک اختلاس،یک قاچاق و...از هر انسانی ممکن است بروز کند
    • DE ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 0
      اولا ۳۲ سال نه ۸ سال.عمو پیداست قرصهات رو نشسته خوردی من بعد ایستاده بخور . منظور نَشُسته بید.آخه زکی یعنی زکی شنیدی چاقو و چاقو کشی را مشرق سیا۳۰ کرده.دفاع و یا سکوت اصلاحطمعکاران سیاسیت نه چاقو کشیِ یارو جنایتکار قاتل.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    عکسی از داشنمندان و نوابغ این سرزمین در کنار یکدیگر!!!!!!!! از دکتر معین تا جناب مهندس نبوی چریک پیر!!!!!!!! خدایا سایه این نوابغ را از سر سپهر سیاسی این مملکت و مردم کم کن !!!!!
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    تسلیم شیطان فریبکار نشوید. در میان تمامی گروهها آدم خوب و بد است . گول حرفها را نخورید .
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    برادران محترم شما را به خدا قسم می دهم هر حرفی می زنید و یا کاری می کنید گردن دین خدا نگذارید .بگویید این نظر بنده است . خیلی ها اهل مطالعه نیستند و خبر ندارند امامان ع چگونه زندگی می کردند . اصلا چیزی از اختلاف فتوی نمی دانند .
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    پلیس باید اجازه استفاده از سلاح چه با ماموریت چه بدون ماموریت را داشته باشه -خودرو پلیس هم باید افراد در حال گشت بیشتر باشن .ارزال دفعه اول زندا ن دفعه دوم جزیره چند سال ودفعه سوم اعدام همین امریکا ببینید چطور از پلیسش دفاع میکنه
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    درود وسلام خدا بر این شهید بزرگوار که رحم کرد وشلیک نکرد ولعنت ابدی خداوند بر این جانی به ظاهر انسان لطفا سریع اعدامش کنید این حیوان نجس را...لات بازی و عربده کشی نداریم در حکومت اسلامی -اینا تو عربستان باشن در جا با شمشیر گردنشان را میزنند تا درس عبرت برای تاریخ بشه....
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    چرا باید پلیس عزیز و خدمت گزاران را خلع سلاح کنیم تا شاهد پررویی این جانیان باشیم . با پلیس چنین میکنند با مردم عادی چه میکنند. با نوامیس مسلمین چه میکنند با فرزندان این اب و خاک چه میکنند.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    ننگ بر روحانی
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    اگر پلیس شهید نشود جای سوال دارد .چون حفظ جان و ناموس مردم از شر اشرار خونخوار با پلیس است . اشرار و قاچاقچی و قانون شکن نه از خدا می ترسد و نه از قانون . پلیس در میدان جنگ است. هر جا پلیسی را می بینم حس می کنم یکی از اعضای خانواده خود را می بینم .تا خود آگاه به او سلام و احوالپرسی می کنم . یک بار در جاده مشهد پلیسی من را جریمه کرد رفتم توی ماشین برایش میوه آوردم و از او تشکر کردم و قبض جریمه را گرفتم و رفتم . پلیس عزیز تو در قلب ما جا داری .تو همیشه زنده ای و سر افراز زندگی می کنی. دوستت داریم .
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    0 0
    اگه پلیس اسلحه نداشته باشه .به این معنا است که سنگها را ببندی و سگها را رها کنی.
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    0 0
    مظلومتر از این افراد که باید قربانی شوند تا مبادا مفسدین فردا بلند گو بلند کنند وحمله کنند بسیجیهایی بودند که در فتنه هشتادو هشت باید فدا شده واز خود دفاع نکنند چون مدافعی ناشته وهمه طلبکار خواهند شدجمهوری اسلامی مدافعی میخواهد که با اهدا جان دشمن را رسوا کند
  • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    ننگ بر جریان اصلاح طلبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس