امام جمعه موقت تهران: انقلاب اسلامی مناسبات بین المللی را تغییر داد

خطیب جمعه تهران گفت:‌ انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر قرار و مناسبات بین المللی را تغییر داد و راهی نو را برای پذیرش ولایت مولای‌مان امام زمان (عج) را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: رحلت تاسف بار یکی از مراجع مورد اعتماد جهان تشییع و امام (ره) و رهبری، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را به محضر امام زمان (عج) و نائب امام زمان و فقهای حوزه علمیه قم تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به دهه مبارکه فجر گفت: استفاده از ذخیره تمام نشدنی انقلاب اسلامی مثل جریان عاشورا و غدیر است و باید همه ساله مردم جشن پیروزی را تکرار و این جریان فکری و این انقلاب تاریخی را برای نسل های بعد هم تبلیغ کنند.

 خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ یاد امام، شهدا و جبهه یاد خدا است و ما را در مسئله انقلابمان به روز نگه می‌دارد. انقلاب اسلامی یک تحول در حال جریان است و نور خدا خاموشی ندارد و هرچه قدر ظرفیت یابیم نور بیشتری را کسب خواهیم کرد و اینکه امام(ره)، انقلاب اسلامی را انفجاتر نور نامیدند از روی حساب بود.

صدیقی تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر قرار و مناسبات بین المللی را تغییر داد و راهی نو را برای پذیرش ولایت مولای‌مان امام زمان (عج) را ارائه کرد و این انقلاب عظیم غیر قابل وصف را بخشی از تجلی انقلاب اسلامی ما است و این انقلاب پدیده الهی و غیبی است و یدالله فوق ایدیهم است. اولین ویژگی این انقلاب رهبری انقلاب و مکتبی که چنین رهبری را در دامن خود تربیت کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود گفت:‌ سیاستمداران ما در ارتباطات بین المللی مصالح دین، استقلال و شرف جبهه مقاومت را سرلوحه ارتباطات جهانی قرار دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سروش IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 8
    خدا را شکر
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    0 17
    درود بر ايشان.
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    5 1
    حالا که الحمدالله بامفسدان خائنین جنایتکاران ومفسدان انتصابات ومناسبات غلط داخلی خودی،مناسبات بین الملل را تغییر دادیم ودرست کردیم-وقتش نرسیده مناسبات وانتصایات ومفسدان داخلی وخودی وغیر را با قاطعیت برخورد نکنید-یا بهداز۴۰سال باید کار فرهنگی بشه!با اصلا نمیشه داخل را درست کرد!؟ادم تعجب میکنه مناسبات خارجی را چطوری تغییر ودرست کردیم!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس