کد خبر 1334592
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
امیرآبادی: استقلال هوادار را جدی نگیرد دچار مشکل می‌شود/امیدوارم بازی نکردن یزدانی رنگی نباشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بازی نکردن یزدانی در تیم ملی به مسائل رنگی ربطی نداشته باشد.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان مقابل امارات در رقابتهای مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی خوبی را دیدیم ولی فکر می‌کنم بازیکنان به دلیل اینکه به جام جهانی صعود کردند بازی همیشگی خود را انجام ندادند. بازی‌های پیش روی تیم ملی بازی تدارکاتی برای جام جهانی است که باید نقاط ضعف تیم پیدا و برطرف شود.

وی افزود: در دوران قبل، تیم ملی بازی های تدارکاتی خوبی انجام نمی‌داد و زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی ایران بود بازی‌های آسانی قبل از مسابقات در نظر می گرفتند تا بتوانند در آن پیروز شوند و پاداش بگیرند. به نظر من باید بازی‌های تدارکاتی را سخت تر کرد تا بتوانیم مشکلات فنی تیم را حل کنیم.

بیشتر بخوانید:

نیمکت نشینی عجیب مدافعان استقلال/حضور ملی پوشان سابق در آزادی

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه اسکوچیچ در این دیدار از امید نورافکن در پست غیر تخصصی استفاده کرد در حالی که یزدانی و آغاسی را در اختیار داشت گفت: نمی‌دانم طرز فکر اسکوچیچ چه بوده که در پست دفاع وسط از امید نورافکن استفاده کرده اما امیدواریم این موضوع ربطی به مسائل رنگی نداشته باشد چون با این کار نه تنها بازیکن بلکه تیم ملی ضرر می‌کند.

امیرآبادی در خصوص دیدار استقلال مقابل هوادار در اولین بازی بعد از تعطیلات و اینکه آیا تیم مجیدی می‌تواند مثل اواخر نیم فصل اول خوب نتیجه بگیرد عنوان کرد: متأسفانه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و  چرا بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شدند و بازی لغو شد. استقلال باید تمرینات خود را انجام بدهد تا به نتیجه مطلوب برسد. آبی پوشان نباید به این موضوع بسنده کنند که چون قهرمان شدند بازی مهمی  مقابل هوادار ندارند. اگر خدای ناکرده استقلال ببازد بازیکنان نباید بگویند جبران می‌کنیم چون از حالا باید این دیدار را جدی بگیرند. در نیم فصل دوم شرایط فرق می‌کند و تیمی که در بالای جدول حضور دارد با هرگونه لغزشی ضرر می‌کند و از صدر جدول دور می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با جدایی برخی بازیکنان از استقلال این تیم در نیم فصل دوم با مشکل مواجه نمی شود گفت: این موضوع به تفکرات مربی بستگی دارد ولی به نظرم استقلال باید تقویت شود چون امکان مصدومیت و محرومیت خیلی زیاد است و باید بازیکن جایگزین در تیم حضور داشته باشد. من بازی یکسری از بازیکنان استقلال به خصوص بابک مرادی را دوست داشتم، او زحمت زیادی برای تیم کشید که با نظر سرمربی تیم از این تیم جدا شد. استقلال امسال سه دروازه‌بان خوب داشت و باید برنامه ریزی می کرد تا به همه بازی برسد اما به هر حال کار تا اینجا به شکلی پیش رفت که به نظر یکی از آنها باید جدا شود. البته انصافا حسینی در درون دروازه استقلال عملکرد فوق العاده ای داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس