کد خبر 1334545
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
مشتریان سایپا ۳۰ میلیون تسهیلات می‌گیرند

طرح پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه سایپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت دو روز آغاز می شود.

به گزارش مشرق، همزمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، طرح پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت دو روز آغاز می شود.

در طرح پیش‌فروش یکساله، شش محصول شاهین، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت سایپا۱۵۱ با موعد زمانی تحویل خرداد الی آذرماه سال ۱۴۰۱ و با قیمت روز در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان عرضه می‌شوند.

در روش پیش‌فروش مشارکت در تولید نیز محصولات فوق با موعد تحویل اسفندماه سال ۱۴۰۱ و با سود مشارکت ۱۰ درصدی و سود انصراف ۷ درصدی عرضه می‌شوند.

متقاضیان از روز پنجشنبه ۱۴ بهمن‌ماه به‌مدت دو روز و به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

زمان فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا +جزئیات

زمان فروش فوق‌العاده ۶ محصول سایپا +جزئیات

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    چرا در تیتر می زنید فروش فوق العاده درصورتیکه یکساله است این دورغ گویی را ترک کنید
  • منتظر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    حداقل بعد از صحبت آقا خجالت بکشید اینقدر آشغال به مردم تحت عنوان فروش فوق العاده و...ندید دزدی هم حدی داره .والله درذها از شما باشرف ترند
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    حملللللللللله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس