پیام تسلیت حکیم در پی رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و رحلت ایشان را فاجعه‌ای بزرگ و دردناک برای مسلمانان دانست.

به گزارش مشرق، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و رحلت ایشان را فاجعه‌ای بزرگ و دردناک برای مسلمانان دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی))

صدق الله العلی العظیم

رحلت جان‌گداز یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های حوزه‌های علمیه و ارکان معرفت و هدایت و فقاهت حضرت آیت‌الله العظمی شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی ــ قدس سره الشریف ــ فاجعه‌ای بزرگ و دردناک برای ما و مسلمانان و به‌خصوص پیروان مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود. آن مرجع بزرگ عمر شریف خود را صرف تدریس و پرورش نسلی از عالمان عامل و تحکیم مبانی مکتب اهل بیت (علیهم السلام) کرد.

این مصیبت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و امت اسلامی و مراجع معظم تقلید و بیت و شاگردان و مقلدان آن مرجع بزرگ تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه طلب می‌کنم. خداوند آن مرجع بزرگ را در اعلی علیین با پیامبران و صدیقین و شهدا محشور بدارد. وَحَسُن اولئک رفیقا.

و انا لله و انا الیه راجعون

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس