کد خبر 1332910
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
دستگیری عوامل عربده‌کشی و تخریب در پاسداران/ کشف سلاح گرم از متهمان

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح جزئیات نزاع روزگذشته در پارک دانشجو و محوطه مجموعه تئاتر شهر از دستگیری چهار نفر از عاملان این نزاع خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: روز گذشته دو گروه از افراد در محوطه پارک دانشجو با هم درگیری کلامی پیدا کردند که دقایقی بعد با بالاگرفتن نزاع کلامی، شکل درگیری آنان نیز به فیزیکی بدل شده و در همین حین این افراد از چاقو و تیزی برای درگیری استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران پلیس ۱۱۰ و کلانتری ۱۲۹ جامی در محل حاضر شدند، افزود: با حضور ماموران این افراد متواری شده و پا به فرار گذاشتند که در همان محل یکی از این افراد که دچار جراحت نیز شده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ساعاتی بعد حدود سه تن دیگر از افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر اصلی از دو گروه درگیرشده نیز جزو دستگیر شدگان هستند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد حاضر در این درگیری در حال انجام است، خاطر نشان کرد: سه نفر از چهار متهم دستگیر شده دچار آسیب دیدگی شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    عربستان بود دستشون قطع میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس