کد خبر 1332816
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سردار آزمون جدایی‌اش از زنیت را تأیید کرد؟ + عکس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به نظر می‌رسد پیش از بسته شدن پنجره زمستانی جاری راهی بایرلورکوزن شود.

به گزارش مشرق، سردار آزمون اخیراً به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی پنج ساله با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد.

پیش از این قرار بود مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان فصل جاری در زنیت بماند و تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق شود، اما با توجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در باشگاه زنیت افتاده است، به نظر می‌رسد او در همین پنجره زمستانی راهی لورکوزن خواهد شد.

رسانه‌های روسی اخیراً از سرد شدن رابطه آزمون و مسؤلان باشگاه در پی عقد پیش‌قرارداد او با زنیت خبر داده‌اند و حتی گفته می‌شود که ملی‌پوش ایرانی به دلیل رعایت نکردن برخی قوانین درون تیمی، ممکن است به تیم ذخیره‌های زنیت تبعید شود.

ماگومد اوزدویف هافبک ۲۹ ساله زنیت با انتشار تصاویری سیاه و سفید از خود و آزمون در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، به نوعی از هم‌تیمی ایرانی‌اش خداحافظی کرد و نوشت: «رؤیاهایت را دنبال کن. دلم برایت تنگ خواهد شد».

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم به نوعی جدایی‌اش از زنیت در همین پنجره زمستانی را تأیید کرد و زیر این پست هم‌تیمی روسی‌اش پاسخ داد: «تو، تمامی هم‌تیمی‌هایم، همه مربیان و تمامی هواداران زنیت همیشه در قلب من هستید».

سردار آزمون جدایی‌اش از زنیت را تأیید کرد؟ + عکس

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داده بود که مدیران باشگاه بایرلورکوزن تمایل دارند مقدمات حضور سردار آزمون در این تیم آلمانی را از همین نیم‌فصل دوم فراهم کنند، برای همین آماده پرداخت رقمی بین دو تا سه میلیون یورو به زنیت سن‌پترزبورگ هستند تا با جدایی او در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی موافقت کنند.

آزمون ۲۷ ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیون، یوونتوس و میلان هم قرار داشت، این فصل رکورد ۱۰ گل زده و چهار پاس گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده است. او از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس گل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس