مسکن نمایه

دو ملک شهرداری تهران شامل دو واحد آپارتمان مسکونی در بازار فرعی بورس کالای ایران پذیرش شدند.

به گزارش مشرق، مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا در اطلاعیه های جداگانه ای از پذیرش دو ملک شهرداری تهران شامل دو واحد آپارتمان مسکونی در بازار فرعی این بورس خبر داد.

بر این اساس، ملک واقع در خیابان سعادت آباد، خیابان ششم، پلاک ۷، مجتمع اوپال، طبقه اول شمال غربی واحد ۳ از نوع مسکونی بوده و مساحت عرصه و عیان آن ۱۰۵.۳۵ مترمربع است. ملک به لحاظ مستحدثات، ابنیه و تاسیسات دارای انشعابات، آب، برق و گاز است. به انضمام دو اتاق خواب، انباری مسکونی قطعه ۱۳ تفکیکی به مساحت ۴.۲۹ متر مربع و پارکینگ مسکونی قطعه ۲۹ تفکیکی به مساحت ۱۱ متر مربع است.

بیشتر بخوانید:

قرار بود ۷۰۰هزار مسکن از بورس تأمین مالی شود ولی دولت قبل وتو کرد

این گزارش می‌افزاید: ملک واقع در خیابان سعادت آباد، خیابان ششم شرقی، پلاک ۷، مجتمع اوپال، طبقه چهارم جنوب شرقی واحد ۱۳ از نوع مسکونی بوده و مساحت عرصه و عیان آن ۱۶۸.۴۶ مترمربع است. ملک به لحاظ مستحدثات، ابنیه و تاسیسات دارای انشعابات، آب، برق و گاز است. به انضمام سه اتاق خواب، انباری مسکونی قطعه ۱۹ تفکیکی به مساحت ۳.۹۶ متر مربع و پارکینگ مسکونی قطعه ۲۶ تفکیکی به مساحت ۱۱ متر مربع است. روش عرضه دو ملک بصورت یکجا خواهد بود.

شایان ذکر است ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این خصوص اعلام کرد: ساز و کار فروش املاک در بورس کالا بسیار دقیق تر، سریع تر و شفاف تر از مزایده املاک است و از آنجایی که در این روش، نهادهای نظارتی سه قوه حضور دارند از ورود فساد نیز جلوگیری به عمل می آید.برای سال ۱۴۰۱ برنامه ای در نظر گرفته تا اموال و املاک شهرداری تهران به واسطه همکاری با بخش خصوصی از طریق شیوه های نوین مولد کرده و آن منابع تبدیل به پروژه های عمرانی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس