کد خبر 1332746
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

هواداران پرسپولیس صبح امروز برای اعتراض به وضعیت این تیم مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی چهارشنبه هفته گذشته در اعتراض به مشکلات باشگاه پرسپولیس که سبب اعتصاب بازیکنانش شد از سرمربیگری پرسپولیس استعفاء کرد. وی البته برای بازگشت به کار خود سه شرط را مطرح کرده که در صورت عملی شدن آنها تا دوشنبه به تمرینات تیمش برمی گردد.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* تعدادی از هواداران پرسپولیس برای اعتراض به وضعیت این تیم از حدود ساعت ۱۱ امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و با سردادن شعارهایی علیه حمید سجادی و رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه خواستار استیضاح  وزیر ورزش و جوانان شدند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* این هواداران همچنین با شعار «سجادی یادت باشه، یحیی باید باشه» و «یحیی امپراطور» سرمربی مستعفی پرسپولیس را مورد حمایت قرار دادند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* این افراد که مدعی بودند که علیه این تیم تبعیض صورت گرفته به این موضوع هم واکنش نشان داده و اعلام کردند تبعیض علیه پرسپولیس را نمی‌پذیرند.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* موسی سلامت، جانباز معروف پرسپولیسی‌ هم با تابلوی نقاشی منقش به چهره یحیی گل‌محمدی در این تجمع شرکت کرد.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* * وحید قلیچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس هم در این تجمع حضور داشت. این پیشکسوت در جمع هواداران گفت: به وزارت ورزش می‌گویم اگر قرار باشد پدر فقط یک بچه‌اش را دوست داشته باشد فایده ندارد و باید هر دو را دوست داشته باشد.

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل مجلس +عکس

* دو هوادار هم با دست داشتن بنری اعتراض خود را به سکوت برخی پیشکسوتان نسبت به وضعیت پرسپولیس اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • Reza IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    6 12
    چطور مجلس وقتی طرفدارا استقلال تجمع میکنند بلافاصله جلسه اضطراری میذاره، اقای مطهری قبلا نطق میکردند وقتی نماینده بودند ، الانم اقای قالیباف همینطور جرم پرسپولیس اینه اسمشو مثل یه تیم خاص با اومدن و رفتن تغییر نمیده یادتون باشه ایران رفت جام جهانی بخاطر بازیکنای پرسپولیسی بود
    • اولیایی زاده IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      2 2
      قاضی پور الان ترتیب اثر می دهد!!!! بجای کری در مقابل مجلسی که همین وزیر را تایید کرده . باید از ریس جمهور کمک بخواهیم!!
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 1
      ۱۸:۰۴ مخت تاب برداشته یا همینجوری یه چیزی پروندی؟ اونی که پنجاه تا گرفته خودتونید و همینطور گرونترین بازیکنان رو خارجیای شما چندان ما از کجا و چند گرفتیم؟ فکر می‌کنی بدون پول اومدن براتون بازیکنن؟ ما گرونترین نگرفتیم بلکه دوتا از بهترینامونو از دست دادیم واسه همین بی پولی، بازیکنای ما بشرط گرفتن رضایت‌نامه میان! فرجی ونعمتی خودشونو فروختن، همینطوری از حرص دلت یه چیزی میگی!
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    9 4
    تمام بازیکنان پرسپولیس مردم بوده اند که ایران را به جام جهانی برده اند. آقای سجادی برو کنار. ما بسیجی ها به دولت رییسی رای داده ایم که در کشور عدالت باشد نه اینکه دشمن پرسپولیس مردم و گل گهر و سایر تیم های شهرستانی بشوی.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      2 3
      نظری درباره دوران مسعود و مردم و گل گهر و نساجی و پدیده و.....نداری؟؟ خوشم میاد ناخواسته اعتراف کردی در چند سال گذشته بخاطر بی‌عدالتی اسنپ جام و مسعودجام میگرفتین..(چون گفتی به آقای رییسی رای دادیم تا عدالت برقرار بشه)
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      2 2
      برو بابا حالت خوب نیست .بازیکنان پرسپولیس قرارداد پارسالو کامل گرفتن از امسالم پنجاه درصد گرفتن منتهی چون توی این هشت سال با کمک وزیر صدر جدول بودن و دیدن که امسال از پس استقلال برنمیان دارن هوچی گری میکنند .گرانترین بازیکنان رو پرسپولیس داره و نیم فصل هم استقلال خرید جدیدی نداشته که اینجوری هول شدید .یحیی و پرسپولیس بدون کمک وزیر هیچی نیستن
    • پرسپولیسی‌ IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      مشکلات دولت قبل را پای سجادی ننویسیم
  • حامد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    5 5
    مکه نمیگفتین وزیر گل نمیزنه چی شد؟؟؟؟ حالا معلوم شد سلطانی فر ۵ سال گل زده!!!!
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    8 0
    دعوای زرگری باین میگن!!!آخه این تیم ها چه سودی برای کشور دارن غیرازضرر!
  • حمید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    4 6
    انگار آیه قرآن نازل شده باید هرسال قهرمان بشن!! بابا مسعود رفت و دیگه برنمیگرده...
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 3
    زمان مسعودجان(در برابر اعتراض 15 تا تیم دیگه) که میگفتین وزیر وزیر بهانه است، ما خوب تمرین میکنیم و تو زمین میجنگیم.. الان چی شد؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 2
    خخخخ چقدر خنده داره خخخخ
  • یاسر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 2
    کیسه کشایی زر میزنن که زمان محمود انواع و اقسام کارارو کردن از جک تری دی بگیر تا ولخرجی ، جالبه به سلطانی فر میتازن ولی بیشترین سود رو از اون کردن، بیشترین خارجی رو اوردن، قلیون کشیدن، تو دبی افتضاح اخلاقی بار اوردن، تو فرودگاه کتک کاری کردند، به گفته خودشون بالاترین رقم رو زمان سلطانی فر‌ میدادن ولی بازم دهنشون باز بود اینا الان شدن معرکه گیر پرسپولیس با وجود سنگ اندازیا و ناداوری یک امتیاز واقعی کمتر داره و کیسه به لطف سربریدن داره امتیاز میگیره چون نگیره فرهاد قهر میکنه و النگوهاش میشکنه
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    4 0
    هنوز 3ماه نشده اسنپ کاپی ها ریختند بیرون شما فکر کنید تیم های دیگه 8 سال از دست اینا چی کشیدند فقط60سال حسرت عشقه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 2
    هر آدم عاقلی می‌فهمد که دشمن اصلی پرسپولیس وزیر ورزش میباشد: به دودلیل اول اینکه شش ماه طولش داد تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کند ودوم اینکه حالا که دید کادر فنی تیم و بازیکنان از صدری حمایت کردند اورابر کنارکرد ویکی مثل خودش بی کفایت را به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب کرد. خدا لعنت کند این ملعون وزیر ورزش را
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    3 1
    پولشو شهرتشو بازیکنا میگیرن این بیچاره ها میان وسط خیابون. واقعا باید تاسف خورد به حال اینا
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      2 1
      دمت گرم حرف حقی زدی با وجود این مردم با این افکار هیچی درست نمیشه
  • مهدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    2 0
    تازه فهمیدن وزارت ورزش چه بلایی تو این چند سال سر استقلال آورد ...
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      چه بلایی؟ مگه ما مثل شما از وزیر جام میخواهیم؟! ما فقط مربی خودمون و میخواهیم ...
  • سعید IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 1
    پرسپولیس جام جهانی را هم شش تایی کرد ای ستاره جعلی ها.
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 0
    دوست ما با ۵۰ کیلو اضافه وزن یکی از هوادارن حیثیثی یکی از تیم های ورزشی است تا حالا هم فوتبال نکرده فقط تخمه میشکنه موقع بازی تیم ها جیغ میکشه فحش میده که چرا گل نکرد همچین بالا و پایین میپره که آدم فکر میکنه جدا سرمربی و پیشکسوت فوتباله و مستقیم وصله به زمین فوتبال. ازش پرسیدم‌ فکر میکنی فوتبالیستها چقدر برات ارزش قائلن ؟ اگه مثلا یک اتوبوس ۳۵ نفره که برای دیدن فوتبال میره تصادف کرد همه لت وپار شدند مثلا فوتبالیسته هم میاد همین طور جیغ بکشه از تو دفاع کنه و خسارتت رو تامین کنه؟ پس نگو برای تیمم. تیمت که تو را نمیشناسه بگو با گل زدن اونها میخوام پز بدهم و ۵۰ کیلو اضافه وزن خودم رو فراموش کنم ۹۰ دقیقه ورزش سخت و جنجالی ولی تلپ‌پای تلوزیون. آیا ارزش آن را دارد که دو طرفدار دوتیم‌دو هموطن بخاطر فوتبالیست هاییکه اکثرا تجار ورزش هستن و لاکچری و میلیاردها ثروت دارند فحش ناموس به هم بدهند؟ و شکاف بین مردم بندازند. فوتبالیسته با ویلا و زمین و ثروت و طرفدارهای بیچاره اش از قشر فقیر و بی بضاعت.
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    عجب مردم فوتبالدوستی داریم که خودشون با ماهی سه چهار میلیون حقوق دنبال حقوق میلیاردی بازیکنا هستن. واقعا دمشون گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس