کد خبر 1332700
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
تمجید معتبرترین نشریه قطری از تیم ملی

معتبرترین نشریه قطری به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه گذشته در ورزشگاه آزادی در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان عراق بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسید و به عنوان اولین تیم آسیایی صعودش را به جام جهانی قطر قطعی کرد.

تیم ملی کشورمان با این برد ۱۹ امتیاز شد و صدرنشین گروه اول شد و صعودش را نیز به جام جهانی قطعی کرد. یوزها به عنوان چهاردهمین تیم در جهان به جام جهانی قطر راه یافتند.

تمجید معتبرترین نشریه قطری از تیم ملی

نشریه «الرایه» معتبرترین روزنامه قطری تیتر یک چاپ امروزش را به صعود ایران اختصاص داد و به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت. رسانه قطری تیتر زد: پرچم ایران سکو جام جهانی را مزین کرد.

این رسانه نوشت: رقابت های مقدماتی جام جهانی داغ شد. تیم ملی ایران برای ششمین بار در تاریخ و سومین بار متوالی به جام جهانی راه یافت و به عنوان اولین تیم صعودکننده در قاره کهن بلیت حضور در قطر را رزرو کرد. پرچم ایران به عنوان اولین تیم آسیایی سکوی جام جهانی ۲۰۲۲ را مزین کرد و در کنار ۱۳ پرچم دیگر راه یافته به جام جهانی برافراشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    دمش گرم ....خیلی دوست دارم برم قطر کار کنم فکر میکنم بابقیه کشورهای عربی فرق داره ....بک درک و شعور متقابل در قطر احساس میکنم وجود داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس