کتائب حزب الله: باید برای حوادث ناگهانی در منطقه آماده باشیم

مسؤول امنیتی کتائب حزب الله عراق جمعه شب در توییتی نوشت: باید برای هر حادثه ناگهانی در منطقه آمادگی داشته باشیم.

به گزارش مشرق از تارنمای العهد نیوز، ابو علی العسکری در صفحه توییترش نوشت: پیروزی‌های اخیر محور خیر و ایمان بر محور شرارت و طغیانگری به ویژه ستمکاران سعودی اماراتی، باعث افتخار و مباهات است.

وی افزود: هنگامی که تزلزل کشورهای کوچک و نشانه‌های آشکار مبنی بر نزدیک بودن فروپاشی آن‌ها را مشاهده می‌کنیم، باید برای وقوع هر گونه حادثه اضطراری و ناگهانی در منطقه آمادگی داشته باشیم.

مسؤول امنیتی کتائب حزب الله نوشته است: سیاست برهم زدن اوضاع که متقلبان انتخاباتی و مفسدان در پیش گرفته اند، هیچ سودی برای آن‌ها ندارد و آخرین مورد آن، حمله راکتی به فرودگاه بغداد است که مسؤولان مخلص نهادهای امنیتی و نیروهای حشد شعبی باید این مزدوران و حامیان آن‌ها را شناسایی و اعلام کنند.

العسکری اضافه کرده است: پشت اقدامات خصمانه‌ای که در استان‌های غربی پیوسته تکرار می‌شود و نیروهای امنیتی عراقی را هدف قرار می‌دهد، مقامات ارشد دولت فعلی قرار دارند.

وی در پایان از ایجاد یک کمپین با عنوان «أموالکم مسیرات» (اموال شما پهپاد است) خبر داد و خواستار حمایت مالی از این کمپین برای حمایت از مردم مظلوم یمن شد.

منابع خبری روز جمعه گزارش دادند که، ۶ راکت از مجموع ۱۰ راکت کاتیوشای شلیک شده، به بخش نظامی فرودگاه بغداد (پایگاه ویکتوریا آمریکا) اصابت کرده است.

کمیته چارچوب هماهنگی نیروهای شیعه نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله راکتی به فرودگاه بغداد، آن را اقدامی تروریستی و با هدف فتنه‌انگیزی بیان کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    آفربن، وحدت کلمه، آمادگی نظامی، بصیرت و توکل بر خدا، پیش رویتان باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس