کد خبر 1332562
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
رئیس جمهور استان گیلان را ترک کرد

حجت الاسلام رئیسی در پایان سفر یک روزه خود به استان گیلان، رشت را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در پایان پانزدهمین سفر استانی خود به استان گیلان دقایقی پیش از طریق فرودگاه سردار جنگل رشت استان گیلان را ترک کرد.

روز جمعه هشتم بهمن ماه استان گیلان در پانزدهمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه بود.

در این سفر وزرای جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، کشور، راه، محیط زیست، بهداشت و درمان و معاونین رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها برخی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر بود.

همچنین وزرا نیز در شهرستان‌های لرستان حضور پیدا کردند تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند. هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به لرستان، نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات مردمی در ادارات گیلان استقرار یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ايرانى/ گيلانى IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    تصور ميكنم اقاى رئيس جمهور و همراهان ايشان حدود ١٥ نفر بودند كه صبح روز جمعه زود هنگام با يك پرواز از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه سردار جنگل رسيدند و همان روز دير هنگام همه از نظر فيزيكى خسته با همان پرواز به تهران برگشتند. ضمن احترام بايشان خيلى جدى عرض ميكنم [ همه در يك پرواز ] اشتباه بزرگى بود. اگر من اشتباه ميكنم خواهيد بخشيد.
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      0 0
      شايد بهمين دليل بود كه سفر هاى استانى را موقتا لغو كردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس