نکیسا: تیم ملی فوتبال شایستگی صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: ملی پوشان کشورمان لیاقت و شایستگی صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارند.

به گزارش مشرق، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی و اینکه ملی پوشان می توانند از گروه شان در این رقابت ها صعود کنند، گفت: امیدوارم برای اولین‌بار بتوانیم به مرحله حذفی رقابت‌های جام‌جهانی صعود کنیم، زیرا بازیکنان ما لیاقت و شایستگی زیادی دارند.

کار بازیکنان تیم ملی درخشان بود

 تیم ملی فوتبال  بسیار کم‌نوسان بازی کرد و در تمام مسابقات مقدماتی جام جهانی با حداقل نوسان ظاهر شد. نتایج خوبی هم  در این رقابت ها گرفته شد و واقعا کار بازیکنان تیم ملی درخشان بود. خدا را شکر تیم ایران شرایط خوبی دارد. واقعاً بازیکنان زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. همیشه تیم ملی عراق مقابل ایران جنگنده بازی می‌کند، اما با این وجود در این بازی، کاری که لازم بود را ملی پوشان انجام دادند و موفق شدیم پیروز شویم و مقتدرانه به جام‌جهانی صعود کنیم. این باعث افتخار است که توانستیم صعودی عالی به جام‌جهانی داشته باشیم.

اتفاق بسیار خوبی با  صعود به جام جهانی  رخ داد

 تیم ملی عراق در ۲۰ دقیقه اول بازی عملکرد بهتری داشت و ملی‌پوشان را تحت فشار قرار داده بود، اما در ادامه شرایط تیم ملی بهتر شد و حملاتی روانه دروازه عراق کرد و حتی ۲ بار هم تیرک دروازه حریف توسط بازیکنان ما به لرزه در آمد. دروازه‌بان تیم ملی عراق در این بازی عملکرد خوبی داشت و اگر او نبود می‌توانستیم با گل‌های بیشتری آن‌ها را ببریم. به نظر من اتفاق بسیار خوبی با  صعود به جام جهانی  رخ داد. فکر می‌کنم با توجه به این نسل طلایی که تیم ملی دارد باید شاهد اتفاقات خوبی در ادامه مسیر از این بازیکنان باشیم.

امیدوارم بازیکنان تیم ملی از گروه‌شان در جام‌جهانی صعود کنند

تیم ما، تیم کوچکی نیست و اکنون که صعود کردیم، کارمان تازه شروع شده است. امیدوارم بازیکنان تیم ملی فوتبال که همگی جوان هستند از گروه‌شان در جام‌جهانی صعود کنند. صعود به جام‌جهانی اتفاق خیلی بزرگی است، از همه مهم‌تر شادی و خوشحالی مردم را به دنبال داشت. امیدوارم بتوانیم در جام‌جهانی حضور قدرتمندی داشته باشیم.

تیم ملی باید بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام بدهد

تیم ملی فوتبال باید تمرینات بیشتری داشته باشد و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام بدهد. شک نکنید این تیم می‌تواند در جام‌جهانی به نتایج خوبی برسد. به نظرم با پشتوانه‌ای که وجود دارد، به طور حتم در جام جهانی  نتیجه لازم را  می‌گیریم و شاهد درخشش نسل طلایی تیم ملی خواهیم بود.  زمانی که تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی مشخص شد در آن صورت تیم ملی فوتبال  با تیم‌های شبیه حریفان خود مسابقات دوستانه برگزار کند.

اسکوچیچ ارتباط دوستانه‌ای با بازیکنان برقرار کرده است

به نظرم اسکوچیچ توانست از مهارت‌های بازیکنان به خوبی استفاده کند. این مربی به خوبی حریفان را آنالیز کرد و براساس آن تاکتیک تیم ملی فوتبال را انتخاب کرد. اسکوچیچ ارتباط دوستانه‌ای با بازیکنان برقرار کرده است و همین موضوع باعث شده که آن‌ها به حرف سرمربی خود گوش بدهند. امیدوارم تیم ملی فوتبال با هدایت اسکوچیچ بتواند نتایج خوبی در مسابقات جام جهانی کسب کند.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام آشنا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    1 1
    در جام جهانی به احتمال زیاد ایران در سید سوم قرار خواهد گرفت که در این صورت در بازی دوم بایستی رو در روی یک تیم سید یک بازی کند . این تیم یکی از تیمهای برزیل . ارژانتین . بلژیک . اسپانیا. فرانسه . آلمان . ایتالیا و احتمالا پرتغال( به شرط صعود) است. اگر کادر فنی بتواند تیم ملی را به درجه ائی از امادگی برساند که بتوانیم حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کنیم به احتمال زیاد صعودمان به دور بعد تا حدود زیادی قطعی است حتی ممکن است به مرحله بالاتر هم برویم. فرض کنیم قرعه گروه ایران به این شکل باشد: پرتغال - آمریکا - ایران - الجزایر در اینصورت امکان صعود ایران حتی به عنوان سر گروه هم ممکن است.
    • محمد IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      البته اگه بشه برزیل، سوئد، شیلی، ایران اونوقت کار گره میخوره، چون این احتمالم هست.
    • نام آشنا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      0 0
      یکی از سخت ترین قرعه هائیکه ممکن است نصیب ایران شود عبارتست از : برزیل - آلمان ( در حال حاضر سید 2 است ) - ایران - نیجریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس