کد خبر 1332473
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
تصمیم مهم اسکوچیچ در خصوص طارمی و انصاری فرد / مربی کروات از حالا به فکر جام جهانی است

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی با درخواست باشگاه های پورتو و آ. ا. ک آتن مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، این دو باشگاه بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی از فدراسیون فوتبال ایران خواستند اجازه دهند مهدی طارمی و کریم انصاری فرد با ترک اردوی تیم ملی به اردوی تیم  های باشگاهی خود ملحق شوند اما اسکوچیچ با این درخواست مخالفت و اذعان داشت به هر دو بازیکن در بازی با امارات که روز ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود، نیاز دارد.

اسکوچیچ خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی در برابر عراق گفته سه بازی باقی مانده برای من اهمیت زیادی دارد. چرا که به اتفاق می خواهیم با اقتدار بازی های مقدماتی جام جهانی را به پایان ببریم. در این صورت جایگاه ما هم در جدول رده بندی فیفا بهتر خواهد شد و در سید بندی مسابقات شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

نکته جالب اینکه اسکوچیچ در بازی با امارات با وجود صعود تیم ملی باز هم به نفرات اصلی میدان خواهد داد و اصلا قصد ندارد به خاطر صعود تیم ملی به جام جهانی تیم دوم را به میدان بفرستد.

با مخالفت اسکوچیچ با درخواست دو باشگاه پورتو و آ. ا.ک آتن مهدی طارمی و کریم انصاری فرد در اردوی تیم ملی باقی می مانند تا بازی در برابر تیم امارات را هم تجربه کنند. مسابقه ای که به نظر می رسد در حضور رییس فیفا برگزار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    1 5
    بنظرم اشتباهه...چون سید بندی حتمی نیست که با 3 برد بعدی تیم ملی مشخص بشه چون اونم اما و اگر پاشه پس لازم نیست با تمام قوا بره به بازی تشریفاتی...بهتره از بازیکنان ذخیره استفاده کنه که اونام کم نام نیستن بازیکنان بزرگی هستن...باید بزارن بازیکنان نامدار به باشگاههاشونم کمک کنند. که این مراودات دیپلماسی مثبتی رو هم بین باشگاههای بازیکنان و تیم ملی مهیا می‌سازه.
  • نام آشنا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 1
    برنامه اسکوچیج در ادامه به این شکل است که قصد دارد سه بازی باقیمانده را با برد پشت سر بگذارد که در اینصورت جمعا حدود 70 امتیاز در رده بندی فیفا کسب خواهد کرد و در رنکینگ فیفا قبل از قرعه کشی فروردین ماه ایران به رتبه 15 یا 16 فیفا صعود خواهد کرد که در اینصورت در سید دوم قرار میگیرد و این شانس صعود ایران به مرحله دوم را بیشتر خواهد کرد.
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    اگه یه مربی بزرگ رو سر این تیم بود حتما تو جام جهانی موفق میشدیم. با اسکوچیچ بعید میدونم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس