کد خبر 1332441
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
خبر خوش برای هواداران پرسپولیس/ سرخ ها مخفیانه تمرین کردند!

یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس به ما خبر داد که برخلاف اخبار منتشر شده، بازیکنان این تیم به صورت پنهانی درورزشگاه شهید کاظمی تمرین کرده اند!

به گزارش مشرق، در حالی که چهارشنبه گذشته بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردند، پنج شنبه هم با وجود حضور در ورزشگاه کاظمی حاضر به انجام تمرین نشدند. با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با استعفای یحیی گل‌محمدی مخالف است اما سرمربی پرسپولیس  در محل تمرینات تیمش حضور نیافت.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس ۸ درصد از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش را پنج شنبه گذشته به حسابشان واریز کرد و اعلام کرد که به زودی بخش دیگری مطالبات را پرداخت خواهد کرد. این اخباری بود که روز چهارشنبه و پنج شنبه گذشته در رسانه های گروهی منتشر شد در حالی که ...

در این باره گفته می شود بازیکنان این تیم طبق توافق پنهانی با یکدیگر تصمیم گرفتند در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی به صورت پنهانی تمرین کنند تا خیلی از لحاظ بدنی عقب نیفتند. بازیکنان تیم پرسپولیس چهارشنبه گذشته با هماهنگی قبلی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده اما به رغم حضور کادرفنی در زمین چمن حاضر به تمرین نشدند!

یحیی گل محمدی نیز با توجه به اینکه بارها با شاگردانش صحبت کرده، قول داده و بدقول شده بود دخالتی در تصمیم بازیکنان پرسپولیس نکرد. سرمربی پرسپولیس بلافاصله پس از خروج ازورزشگاه شهید کاظمی استعفای خود را از طریق واتساپ برای رضا درویش مدیرعامل و افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس فرستاد و...

اما دراین میان خبر اردوی فولادی ها در تهران برای بازی سوپر جام به گوش بازیکنان پرسپولیس رسید. بر همین اساس بزرگ ترهای تیم پرسپولیس از سایر بازیکنان خواستند حالا که حاضر به تمرین درچمن نیستند حداقل در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کنند تا خیلی از لحاظ بدنی عقب نیفتند! نکته قابل تأمل آن که قرار بر این شده بود تا هیچ رسانه یا خبرنگاری درجریان این تمرین پنهانی قرار نگیرد تا باشگاه و رضا درویش برای تأمین منابع مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان تحت فشار باشد!

شاید تمرین کردن ولو درسالن شاگردان یحیی گل محمدی خبر خوشی برای هواداران خشمگین و عصبانی پرسپولیس باشد که این روزها از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی و رضا درویش به شدت شاکی و ناراحت هستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس