کد خبر 1332317
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
دلیلی برای تغییر اسکوچیچ وجود ندارد

پیشکسوت فوتبال ایران بر این اعتقاد است که شاگردان دراگان اسکوچیچ می‌توانند در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

به گزارش مشرق، مهدی مناجاتی در گفت‌وگویی درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: واقعاً بچه‌ها زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. همیشه مقابل عراق مشکل داشتیم، چرا که این تیم سختکوش است و مقابل ایران جنگنده بازی می‌کند. با این وجود در این بازی،‌ کاری که لازم بود را بچه‌ها انجام دادند. مساوی هم برای ما حکم برد را داشت اما موفق شدیم پیروز شویم و مقتدرانه به جام جهانی صعود کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، یادآور شد: تیم ما، تیم کوچکی نیست و باید مقداری حاشیه‌ها را کم کنیم. الان که صعود کردیم، کارمان تازه شروع شده است. باید اجازه دهیم این تیم روند خودش را ادامه داده و مربیان با خیال راحت کارشان را انجام دهند. کسانی که دل‌شان به حال ایران می‌سوزد باید به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی که همگی جوان و متعصب و در کار تیمی هم خوب هستند از گروه‌شان در جام جهانی صعود کنند.

«باید تمرینات بیشتری داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم». مناجاتی با بیان این جمله، ادامه داد: شک نکنید این تیم می‌تواند جوابگوی توقعات و انتظارات ما در جام جهانی باشد.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی باید با اسکوچیچ به جام جهانی برود یا اینکه مربی جدیدی انتخاب شود، گفت: وقتی تیمی خوب کار می‌کند و همه با هم هماهنگ هستند و حرف همدیگر را می‌فهمند چرا باید در آن تغییرات ایجاد کرد؟ این بچه‌ها اسکوچیچ را قبول دارند و با او راحت‌ هستند. شاید بتوان فردی از بازیکنان صاحب نام ایران و قدیمی را به کادر فنی اضافه کرد اما اینکه بخواهیم سرمربی را تغییر دهیم منطقی نیست. افراد دلسوزی هستند که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند ولی دلیلی برای تغییر سرمربی وجود ندارد. برای اسکوچیچ در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و می‌دانم اگر با بدشانسی روبه‌رو نشویم تیم ملی می‌تواند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 0
    خداوند اسکوییچ حفظ کند
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 0
    هیچ عقل سالمی دست به ترکیب کادر فنی تیمی که با موفقیت به جام جهانی صعود کرده و بدون شکست 14 بازی را را پشت سرگذاشته نمیزند. تیم عراق سه سرمربی تا به حال تعویض کرده که یکی از انها " دیک ادووکات " مشهور است این تیم پس از هفت بازی ته جدول با 4 امتیاز دست و پا میزند.
  • آریا US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    1 0
    فکر کنم با قراردادی ۲۰ میلیون یورویی تیم ملی را دوباره به مارک ویلموتس بزرگ بسپاریم ... ما قدر این مربی بزرگ و تاجدار را ندانستیم !!!
  • قربانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    دم مناجاتی گرم که مثل بعضی حسودان داخلی منافع ملی رو فدای خصلت حسادت خودش نمیکنه . واقعا اسکوچیچ عالی عمل کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس