نشست رئیس جمهور با اقشار مختلف جامعه بانوان

رئیس جمهور با تجلیل از نقش آفرینی موثر بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گفت : دولت در استفاده از استعدادها، دانش و توانایی‌های بانوان فرهیخته کشور در حوزه‌های مختلف دریغ نمی‌کند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی عصر امروز پنج شنبه در دیدار اقشار مختلف بانوان کشور، با تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و تاکید بر اینکه بهترین الگو برای شکل‌گیری جامعه سالم وجود مقدس حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، اظهارداشت: در ایران اسلامی بانوان نخبه فراوانی هستند که می‌توانند به خوبی تاثیر گذار باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل مربوط به زن و خانواده و نقش آفرینی آنان در حوزه‌های مختلف، اظهارداشت: قوانین و مقررات متعددی برای حمایت از حقوق زن و خانواده در کشور وجود دارد که لازم است همه این قوانین در راستای حمایت و دفاع از حقوق بانوان گرامی اجرایی شود.

دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را پیگیری می‌کند/ ضرورت حمایت از اشتغال و کسب و کار بانوان در فضای مجازی

رئیسی با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع سلامت بانوان گفت: دسترسی بانوان به پزشک متخصص بویژه در مناطق محروم کشور ضروری است.

رئیس جمهور در مورد نقش ورزش در سلامتی اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، افزود: ورزش بانوان باید از جایگاه و منزلت مناسبی در مجموعه وزارت ورزش برخوردار باشد.

دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را پیگیری می‌کند/ ضرورت حمایت از اشتغال و کسب و کار بانوان در فضای مجازی

رئیسی تاکید کرد: دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را در دستور کار خود قرار داده و آن را پیگیری می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به مسائل مطرح شده درخصوص زنان کارآفرین آن را بخشی از زمینه مشکلات  عمومی جامعه در زمینه کارافرینی دانست واظهارداشت: دولت مصمم است نظام اداری و بانکی، مالیاتی، پولی و واردات و صادرات را اصلاح کند.

دولت با نگاه کارشناسی مسائل مربوط به زنان و خانواده را پیگیری می‌کند/ ضرورت حمایت از اشتغال و کسب و کار بانوان در فضای مجازی

رئیسی با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت و کسب و کار بانوان ازجمله در فضای مجازی گفت: فضای مجازی باید برای فعالیت‌های علمی، کسب و کار و اشتغال عموم مردم بویژه بانوان ایمن وآسان  باشد و لازم است بگونه‌ای مدیریت شود که سوء استفاده‌گران وفاسدان نتوانند فضای مجازی را آلوده و برای بهره‌برداران واقعی این فضا را تنگ کنند.

در این جلسه تعدادی از بانوان نیز در سخنانی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌های مربوطه بیان کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عدالت IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    0 0
    برای همینه که میخواستی ارز نان را برداری؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    ضمن عرض ارادت خدمت آقای رییسی نازنین باید عرض کنم قدرت و توانایی همه بانوان در استفاده از کسب و کار در فضای مجازی یکسان نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس