کد خبر 1332009
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
نظامیان رژیم صهیونیستی باز هم خودزنی کردند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که دو نیروی نظامی این رژیم به دنبال تیراندازی اشتباه در جنوب اراضی اشغالی مجروح شدند.

به گزارش مشرق، تنها پس از گذشت چند هفته از خودزنی نظامیان صهیونیست و کشته شدن دو تن از آنها در دره اردن، منابع عبری بار دیگر از خودزنی نیروهای رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های عبری‌ صبح امروز خبر دادند که دو نیروی مرزبانی این رژیم در یک تبادل آتش با قاچاقچیان مواد مخدر در خط مرزی با مصر مجروح شده‌اند. لحظاتی بعد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ضمن تأیید این گزارش اعلام کرد که دو نیروی مرزبانی با آتش اشتباه نیروهای ارتش زخمی شده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که در اواخر دی ماه نیز کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داده بود که دو تکاور این رژیم به دنبال تیراندازی اشتباه یکی از نیروها کشته شده‌اند؛ اقدامی که برخی از مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «گیلعاد اردان» سفیر تل‌آویو در سازمان ملل متحد آن را فاجعه خواندند.

تنها چند روز پس از این حادثه منابع عبری‌زبان خبر داده بودند که در یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی منطقه «میشور ادومیم» هنگام تمرین نیروها بمب منفجر شده است و دو نظامی مجروح شده‌اند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» مدعی شده بود که یک نارنجک حین تمرین منفجر شده و دو نظامی زخمی شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    8 0
    این جانورها چرا فقط مجروح میشن؟! بمیرید دیگه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس