انصارالله: ائتلاف متجاوز نمی‌تواند صدای ملت یمن را خاموش کند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن چهارشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، ائتلاف متجاوز نمی‌تواند صدای ملت ما را خاموش کند.

به گزارش مشرق از المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله آمده است: ائتلاف متجاوز نمی تواند صدای مردم را خاموش کند و محاصره کنونی دیر یا زود شکسته خواهد شد.

این بیانیه افزوده است: تداوم محاصره همه جانبه کشورمان گواهی بر ترس شدید ائتلاف متجاوز و جنایتکار از افشای ماهیت واقعی خود است.

دفتر سیاسی انصارالله اضافه کرده است: پایداری وایستادگی مردم در برابر وحشیگری متجاوزانه ائتلاف، پایداری برای آزادی و کرامت انسانی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تجاوز آمریکا، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و انگلیس به یمن، تجاوز آشکار علیه تمام بشریت است.

دفتر سیاسی انصارالله افزوده است: آنچه در روزهای گذشته از بیانیه ها و مواضع همبستگی شاهد بودیم، رساترین پیام وحدت آزادگان جهان بود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما مجدداً از آزادگان جهان به خاطر همبستگی با مردم یمن تشکر می کنیم و تأکید می کنیم که مردم ما مواضع حمایتی آن ها را فراموش نخواهند کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    0 1
    همه ازادی خواهان جهان از انصارلله و ستمدیدگان یمن حمایت خواهند کرد وای کاش ما هم در جبهه های نبر سلاح در دست می گرفتیم وبا این دشمنان بشریت می جنگیدیم ولگر این امکان باشد ما اماده ایم وهزارا هزار نفر همان طور که من اطلاع دارم تا جانفشانی کنن و پوزه استکبار به خاک مالیده شود ومخا لفان این فکر هم در هر زمانی بی تفاوت بوده وکاری از دستشان ساخته نیست
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      0 1
      انصارالله مشکل نیرو ونفر ندارد مشکل انصارالله نداشتن موشک‌های ضدهوایی است‌ اگر سامانه‌ ای پدافندی بدستشون میرسید که‌ جنگنده های ائتلاف زمین گیر می‌کردند اکنون‌ بيشتر سرزمين هاي يمن آزاد کرده بودند اصل شکسته شدن محاصره‌ یمن فرستاده مهمات و آذوقه به‌ يمن است‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس